نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1396 - 11:47
امام جمعه چرام در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین، گفت: لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،صبح امروز حجت‌الاسلام افشار در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین ، با اشاره به استفاده دشمنان از فضای رسانه در جهت القا باورهای غلط و نادرست و همچنین گسترش هجمه ها علیه مذهب شیعه اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل از جمله صدر اسلام تا الان با استفاده از افکار عمومی، فضا و رسانه به مقتضیات زمان علیه شیعه اقدام کردند و در مواردی هر چند کوتاه مدت موفق هم شدند .

 

وی افزود: امروز دشمنان برای تضعیف نظام دینی هم قسم شده و با استفاده از همه امکانات مادی و معنوی و بهره مندی از فضای رسانه های ارتباط جمعی و ابزار روز، جنگ تمام عیاری را آغاز کرده اند.

 

حجت الاسلام افشار خاطر نشان کرد:متولیان امر فرهنگی و کارگزاران این عرصه افسران جنگ نرم هستند و در خط مقدم این مبارزه حضور دارند و برای موفقیت در شکست دشمنان باید خود را به علم و فناوری نوین و ارتباط رسانه ای بخصوص در فضای مجازی تجهیز کنند.

 

وی تصریح کرد: مذهب شیعه به دلیل جامعیت و جذابیت، جذب فطرت بشری را به دنیال دارد و دارای منابع محکم و معقول منطبق با منطق است، لذا کافی است با بیان شیوا و بلیغ، و با استفاده از ذوق هنری و ابتکار ، زیبایی های این مذهب را به دنیا ارائه دهیم تا شاهد گرایش روز افزون مردم به مذهب شیعه باشیم.

 

امام جمعه چرام گفت:نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) می‌تواند برای تمام مسلمین الگوباشد و ما می‌توانیم زندگی خود را برمبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به قدمت تاریخی و فرهنگی این سرزمین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که امروز در حوزه زندگی اسلامی ایرانی وجود دارد ،تأثیرگذاری سبک زندگی‌های متفاوت بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا