نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1396 - 11:00
اینترنت و تلفنی که بیشتر از آنکه رضایت مردم را جلب کند موجب نارضایتی آنها شده است. شهروندان یاسوجی از وضعیت ارائه اینترنتی نوبت پزشکان در این کلینیک می‌نالند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ یکی از مشکلاتی که همواره مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با آن مواجه بوده اند نوبت دهی کلینک شهید مفتح یاسوج است که شاهد بوده ایم شهروندان یاسوجی باید در ساعت های پایانی شب و اوایل صبح تنها برای دریافت یک نوبت به صف های طولانی که در این کلینک ها تشکیل می شود مراجعه کنند . دردسر اینکار وقتی بیشتر می شود که بخواهی نوبت در فصل پاییز یا زمستان دریافت کنید و اکثر روستاییان مرکز استان از همین سو با مشکلات زیادی روبرو بودند. به هر حال اواخر آبان ماه امسال بود که سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از نوبت دهی کلینک شهید مفتح کهگیلویه و بویراحمد از طریق اینترنت و تلفن خبر داد.

اما با گذشت حدود 20 روز از شروع این طرح شاهد هستیم که سایت اینترنتی که برای بیماران طراحی شده است با مشکل نوبت دهی روبرو است.

اینترنت و تلفنی که بیشتر از آنکه رضایت مردم را جلب کند موجب نارضایتی آنها شده است. شهروندان یاسوجی از وضعیت ارائه اینترنتی نوبت پزشکان در این کلینیک می‌نالند.

در بازدید از سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک شهید مفتح و بررسی وضعیت نوبت دهی در بازه زمانی 20 اذر تا 20 اسفند امسال این سایت مشخص شد که تا حد زیادی جستجوی سایت غیرفعال است و اکثریت نوبت های این کلینیک به صورت اینترنتی با پاسخ" دربازه زمانی انتخاب شده پزشک مورد نظر حاضر نمی باشد و یا نوبت ایشان به اتمام رسیده است" روبرو می شوید.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی