نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1396 - 21:32
واکنش نماینده سابق مجلس به انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به بیت المقدس:
جوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس اشغالی با این امر بیداری اسلامی را بیشتر خواهد کرد وجوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل : به نقل از پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است.

 

بر کسی پوشیده نیست که این رژیم برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی از جمله اخراج ساکنان اصلی، غصب املاک و زمین های آنان، جایگزین سازی یهودیان با هدف تغییر ترکیب جمعیتی این شهر، ویران کردن آثار و اماکن مقدس اسلامی و همچنین تعرض و هتک حرمت مسجد الاقصی از طریق فراهم کردنِ امکانِ ورود یهودیان تندرو به این مکان اسلامی، ایجاد محدودیت برای مسلمانان جهت زیارت و شرکت در نماز جمعه و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

سید علی‌محمد بزرگواری در گفت و گو با  باشت نیوز اظهار کرد: آمریکا و صهیونیسم  و هم پیمانان آنها دائما در حال توطعه و حیله برای مسلمانان هستند.اینها در شکست خوردن برنامه داعش  و توطعه هایی که برای لبنان،عراق،کردستان عراق،یمن خواب هایی دیده بودند که همه ی این خواب ها تبدیل به شکست آمریکا و صهیونیسم که نقشه کش های اصلی این کارها هستند.

 

 

وی افزود: این کشورها وقتی دیدند که شکست خوردند و علت شکست آنها هم جبهه مقاومت و قدس است و مرکزیت این مقاومت ایران اسلامی است که در مقابل این حرکت ناشیانه و بسیار زشت و بدور از تدبر و عقل را انجام دادند.

 

 

حجت الالسلام علی محمد بزرگواری تصریح کرد: خیلی از دوستان و هم پیمانان آمریکا و اسرائیل مانند انگلیس،فرانسه،اروپا،سازمان ملل و کشورهای دیگری که امیدهایی به آمریکا داشتند یکی پس از دیگری درحال محکوم کردن این حرکت ناشایست آمریکا هستند.

 

وی عنوان کرد: درواقع همان وعده خداوند محقق شده که هرگاه دشمنان برای مسلمانان کید و حیله ای به کار ببرند خداوند این حیله را به خود دشمنان مسلمانان و قرآن برمی گرداند و پیروزی اذان مسلمانان خواهد بود.

 

 حجت الاسلام بزرگواری جام کلام را  صحبت رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر اکرم دانست که فرمودند: این حرکت آمریکا پیروزی مسلمانان ونابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت .

 

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که ما میتوانیم از این مسئله به دست بیاوریم این است که این حرکت مسلمانان را بیدار میکند و هم وحدت واقعی را برای مسلمانان رقم خواهد زد و مسلمانانی که فریب خورده اند و سردمداران برخی از رژیم های اسلامی به این قضیه پی خواهند برد که دشمن واقعی اسلام رژیم صهیونیسمی و آمریکای جنایتکار است.

 

 

وی به سر دادن ندای امام خمینی(ره) اشاره و گفت:سیاست نظام ما در خاورمیانه و سراسر دنیا مبارزه با آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسمی است.

 

حجت الاسلام بزرگواری افزود :ما این موضوع را به فال نیک میگیریم که با این امر بیداری اسلامی به وجود خواهد آمد وجوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی