نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 14:05
فرماندار سر پل ذهاب در گفتگو با چهارفصل؛
مردم کهگیلویه و بویراحمد به ما درس معرفت و آزادگی دادند
فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با چهارفصل گفت: از طرف خود و مردم سرپل ذهاب تشکر ویژه دارم از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در راستای حس نوع دوستی و عاطفی خویش نهایت بذل و محبت را با آغازاین زلزله مهیب ابراز نموده و با حضور به موقع در منطقه سبب التیام آلام و دردهای این مردم شدند.

اکبر سنجابی طی گفتگوی در گفتگو با چهارفصل با اشاره به کمک رسانی نیروهای اعزامی از استان گفت: امداد رسانی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در نوع خود بی نظیر بوده است و اینجانب از طرف مردم سرپل ذهاب خدمت مردم نوع دوست و وطن پرست این استان تشکر ویژه دارم  که با این عمل خداپسندانه در دنیا به ما رسم آزادگی و معرفت را نشان دادند.

 

وی با اشاره به اینکه منطقه ای از سرپل ذهاب و روستاهایی که استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولی بازسازی آنها را بر عهده گرفته است، مردم از نحوه کمک رسانی این استان بسیار راضی  هستند.

 

سنجابی ادامه داد: قرارگاه خاتم به همراه دیگر ارگانها و بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انتقال مردم از چادر به کانکس می باشد. امدادرسانی در بحث اقلام نظیر مواد غذایی و پوشاک قابل ستایش می باشد و از مردم آزاده سراسر ایران تقاضا داریم اگر مردم باز در راستای حس نوع دوستی و کمک رسانی به مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب دوست دارند اظهار محبت خویش را نشان دهند می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب های اعلامی از سوی بانک های عامل واریز نمایند.

 

در پایان از طرف خود و مردم سرپل ذهاب تشکر ویژه دارم از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در راستای حس نوع دوستی و عاطفی خویش نهایت بذل و محبت را با آغاز این زلزله مهیب ابراز نموده و با حضور به موقع در منطقه مسبب التیام آلام و دردهای این مردم شدند.

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی