نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 10:43
شهردار یاسوج در گفتگو با چهارفصل مطرح کرد؛
پل چهارم بشار تا مردادماه 1397 تحویل داده می شود
نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: دلیل اصلی نیمه کاره رها کردن این پروژه را نداشتن منابع مالی و طلبکار شدن پیمانکار که شهرداری قدرت پرداخت مطالبه پیمانکار را نداشته و در ادامه منجر به تعطیلی پروژه گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ کلکنگ زنی افتتاح پل چهارم بشار از خردادماه 1394 شروع گردید که بعد از طی یک سری مراحل کاری در پایه ریزی و ایجاد ستون ها بنا به دلایلی همچون کمبود اعتبارات به یک تعطیلی شش ماهه کشیده شد. انجام این پروژه که در زمان شهردار قدیم یاسوج صورت پذیرفته و حال در این مرحله که سکان این شهرداری به مدیر جدیدی واگذار شده است جزییات روند کاری این پروژه را از زبان وی جویا شدیم.

نستهن مقدم در گفتگو با چهارفصل گفت: این پروژه که بعد از هفت ماه تعطیل شده بود مجددا فعال شد  که پیمانکار این پروژه شرکت جهاد نفت است که دو هفته پیش ما  با مهندسین مشاور این شرکت جلسه ای تشکلیل دادیم وبعد از جلسه آغاز به کار این پرژوه با کار کردن روی بقیه ستون ها و سرستون ها قوت گرفته است  و عملا پروژه قریب به دو هفته می باشد که شروع به کار کرده است. 

وی اظهار کرد: پیمانکار قبلی مطالباتی دارد که بخش ناچیزی از آن را شهرداری پرداخت نموده است. همچنین گزارش روزانه از پیمانکار اخذ می کنیم و در حال حاضر بحث انحراف آب انجام شده و کارهای فولادی و بتنی را شروع کرده اند.

نستهن مقدم دلیل اصلی نیمه کاره رها کردن این پروژه را نداشتن منابع مالی و طلبکار شدن پیمانکار که شهرداری قدرت پرداخت مطالبه پیمانکار را نداشته و در ادامه منجر به تعطیلی پروژه گردیده ذکر نمود.

شهردار یاسوج در پایان گفت: طبق برنامه زمانبندی که از پیمانکار تحویل گرفته ایم قرار شده است که تا مردادماه سال 1397 این پروژه را تحویل شهرداری بدهد و البته این منهای ورودی و خروجی کار می باشد. تحویل گرفتن پروژه مربوط به خود سازه پل می باشد چون خود ورودی های پل، دسترسی به جاده سروک که از منطقه اکبرآباد و اتصال به جاده شیراز می باشد خودش پروژه مجزایی است که مطالعاتش انجام گرفته است.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی