نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1396 - 8:11
موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در اولین سالی که اقدام به تشکیل گروه جهادی رسانه ای به نام "شهید خداعفو عبدیان" کرد؛ بعنوان رتبه برگزیده همایش بزرگ انقلابیون جهادی استان شناخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ تلاش در راه خدا و سعی در بصیرت افزایی به هیچ مکان و مقامی محصور نمی شود.

آنجا که مردمان آگاه و روشنفکر در راه تبیین ارزش های جهادی اهتمام ویژه ای به خرج می دهند.

موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در اولین سالی که اقدام به تشکیل گروه جهادی رسانه ای به نام "شهید خداعفو عبدیان" کرد؛ بعنوان رتبه برگزیده همایش بزرگ انقلابیون  جهادی استان شناخته شد..

 

این همایش شب گذشته، با حضور مسئولین استانی و گروه های مختلف جهادی از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار شد.

 

در این همایش موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در آیتم رسانه های جهادی بعنوان رتبه برتر شناخته شد و از این موسسه تجلیل به عمل آمد.

 

این موسسه از سال گذشته تا کنون با انجام برنامه ریزی های متعدد و دقیق و ارتباط زنده با نهادها، ارگانهای مختلف و اقشار مردمی بعنوان یک موسسه جهادی موفق در سطح استان شناخته شده است.

در همین راستا گروه جهادی این موسسه از سال گذشته  با حضور در روستاهای محروم استان از نزدیک به مشکلات و محرومیت های می پرداخت و با زبان رسانه اقدام به نشر و پیگیری مطالبات مردم این روستاها می کرد.

 

در پایان این مراسم محمود محمدی، به نیابت از این گروه جهادی بعنوان نیروی جهادی نمونه و برتر انتخاب گردید تا در ادامه این سریال افتخار آفرینی این موسسه کامل گردد..

پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  بعنوان سایت مرجع استانی، این موفقیت را به اهالی محترم رسانه و موسسه منادیان بصیرت تبریک عرض می کند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی