نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 15:43
مدیر شبکه بهداشت شهرستان چرام عصر امروز در نخستین مجمع شورای سلامت چرام گفت:در دنیای امروزی درصدی از افراد به آب سالم دسترسی ندارند که این مورد یکی از بزرگترین تهدید ها برای ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل  از چرام؛ عصر امروز مدیر شبکه بهداشت شهرستان چرام در نخستین مجمع شورای سلامت این شهرستان با اشاره به تعداد مرگ و میر و زنان باردار بیان کرد:با توجه به بررسی ها تعداد مرگ و میر و بارداری در حوزه سلامت کاهش یافته است.

 

 

 وی افزود:هرچند با میزان تعادل و ایده آل مدنظرمان فاصله داریم اما در روزهای آینده به این تعادل خواهیم رسید.

 

 جعفری بیان کرد: تعداد زیادی از مرگ ومیرهای ما به بیماریهای واگیردار و غیرواگیردار ختم می شود.

 

این مسئول عنوان کرد: افزایش سواد سلامت متفاوت از سواد عمومی است و این مورد یکی از مباحثی است که باید اطلاع رسانی و به مردم رسانده شود.

 

 مدیر شبکه بهداشت چرام افزود:بنابراین با رعایت این موارد بسیاری از مباحث همچون فلج اطفال ریشه کن شده که امید به زندگی را افزایش می دهد.

 

جعفری اظهار کرد: کنترل بیماریهای عفونی باعث کاهش تغییرات زندگی شده که باید به نکته کم تحرکی و تغذیه سالم توجه ویژه شود.

 

وی افزود: در دنیای امروزی درصدی از افراد به آب سالم دسترسی ندارند که این مورد یکی از بزرگترین تهدید ها برای ماست.

 

 این مسئول در ادامه تصریح کرد: سیر صعودی بیماریهای غیر واگیردار باید با برنامه‌ریزی کاهش یابد و با تعهد به اینکه سلامت یکی از مهمترین امورات ضروری هر فرد است، این مورد نیز رعایت شود.

 

جعفری در پایان سخنان خود گفت:برای شناسایی افرادی که دارای بیماری دیابت و خلل در فشار خون هستند،فعالیت های خوبی در چرام انجام گرفته است که در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی