نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1396 - 14:33
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:اربعین یکی از وقایع و مباحث محوری جهان اسلام خصوصا جهان تشیع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛حجت‌الاسلام برازش در جمع روحانیون مستقر چرام وهجرت،ائمه جمعه و جماعات شهرستان بیان کرد:اربعین یکی از وقایع و مباحث محوری جهان اسلام خصوصا جهان تشیع است و یک رویداد مهمی است که همه جهانیان را به شگفتی وا داشته است..

 

وی افزود:در روزهای منتهی به اربعین سالار شهیدان میلیونها انسان عاشقانه و مخلصانه و بی پروا از تهدیدات تروریستی موجود و با پای پیاده دهها و برخی صدها کیلومتر را طی مسیر می‌کنند تا به سرزمین کربلا برسند..

 

برازش خاطرنشان کرد:ابعاد کمی و کیفی این رویدادبه قدری گسترده است که آن را تبدیل به یک رویداد منحصر به فرد بین المللی کرده که البته توسط رسانه های اسلام ستیزی غربی تلاشی معنی دار برای نادیده گرفتن و سانسور آن می‌شود..

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در پایان تصریح کرد:یکی از ویژگیهای خاص عاشورای حسینی که چنین شور وتحرکی را در میان انسانها ایجاد می‌کند،معطوف به این است که تجمع و پاسداشت واقعه عاشورا یک حرکت عبادی صرف برای برای تقدیس و ستایش خدا یا یک امر متعالی نیست.

 

وی در پاین ادامه داد:همچنین همنوایی انسانها با واقعه ای است که در آن انسانهایی چون سایرین برای احیاء و دفاع از ارزشهای الهی و انسانی با بذل تمام هستی خود زیبائیهای الهی را به عینه نمایان ساختند.

 

انتهای پیام/خ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی