نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1396 - 9:13
پنجمین دوره مسابقات منطقه ای قرآنی قوه قضائی به درخواست معاونت فرهنگی دادگستری کل استان به مدت دو روز در دانشگاه یاسوج درحال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل؛ پنجمین دوره منطقه ای مسابقات قرآنی به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان در دانشگاه یاسوج در حال برگزاری است .روز خوش مسئول فرهنگی دادگستری در حاشه برگزاری این مسابقه گفت : این مسابقه که در رشته های مختلف از جمله صوت و لحن، مفاهیم ، حفظ موضوعی و.... برای کارکنان، پرسنل  قوه قضایی و خانواده های آنها در دو حوزه  بالای 16 سال و نیز زیر 16 سال برای خواهران و برادران در حال برگزاری است .

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات  در حدود 250 نفر  شرکت کندده  از استانهای  فارس ، چهارمحال وبختیاری ، بوشهر ، خوزستان ، اصفهان ، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد  شرکت نموده اند.

 

مسئول فرهنگی دادگستری استان بیان کرد:  داوران این مسابقات از استانهای یزد ، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد و دیگر استانها می باشد  و این مسابقات با  همکاری دارالقران کریم، سازمان تبلیغات اسلامی، تمامی ادارات و سازمانهای دولتی انتظامی و نظامی برگزار گردید.

 

حجت الاسلام معصومی لاری معاونت فرهنگی قوه قضائیه درافتتاحیه این مسابقات گفت : در دستور کار قرار دادن فعالیت های قرآنی در همه امور قوه قضائی جریان دارد ، نه فقط به برگزاری مسابقات ، چون هدف از برگزاری این چنین مسابقات ، بهره بردن از این منبع الهی در همه امور از جمله صحت و سلامت و دوری از کشش ها و تمایلات در امور قضائی و دادرسی می باشد .

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی