نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1396 - 10:57
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:برگزاری میزگردهای تحلیلی در صدا و سیما، برپایی ایستگاه کاریکاتور و نقاشی وراهپیمایی در سیزده آبان در 22 نقطه استان از جمله برنامه های این سازمان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد که در این نشست سیدجواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار ستیزی باید سرلوحه دانشجویان و دانش آموران باشد. رهبرمعظم انقلاب فرمودند که حرکت ما باید بر اساس خرد و تعقل باشد و با استکبار هیچگونه نقطه مشترکی نداریم. در این 65 سال آمریکا مرتب در کشور ظلم نموده است و دنبال حکومتی است که شیفته و دلباخته غرب باشد.

وی گفت: در کشورهایی منابع مردمی هزینه استفاده تسلیحات آمریکایی بر علیه مسلمانان است. رهبر معظم انقلاب می فرمایند این دشمن کینه توز را نباید فراموش کنیم و به قول امام راحل هرچی فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: ایران دنبال یکپارچگی عراق و سوریه است ولی آمریکا در صدد است که سوریه را حذف و پل حزب الله با ایران  را بردارد. ما درصدد هستیم که اسراییل در مرز خود نگه داریم. رهبر معظم انقلاب می فرمایند دشمنی ما با آمریکا بر اساس تجربه است که نمونه عینی اش همین قضیه برجام است که نشان داده است آمریکا به هیچکدام از معاهده های بین المللی پایبند نیست. آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست و دوستان خویش همچون قذافی و صدام را با تاریخ مصرف شدن آنها کنار زد و این ها درس عبرتی برای ما هست و باید مد نظر آنهایی باشد که هنوز دل در گرو آمریکا دارند و فکر نی کنند رفتار آمریکا تغییر کرده است.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: راجع به برنامه های سیزده آبان باید بگوییم که  بیست روز پیش کمیته هایی تشکیل شده است که با مسوولیت سازمان تبلیغات، شهرداری، دانشگاه ها،  سپاه فتح استان و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی تبیین شده است. تبلیغات میدانی که شروع شده برگزاری میزگردهای تحلیلی در صدا و سیما برپایی ایستگاه کاریکاتور و نقاشی و در سیزده آبان راهپیمایی در 22 نقطه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از همه اقشار و اصناف مختلف استدعا داریم که بعنوان روز مبارزه با استکبار ستیزی می باشد شرکت کنند والبته در پایگاههای مقاومت با تشکیل حلقه های صالحین این روز گرامی داشته خواهد شد. از طریق رسانه ها اطلاع رسانی ضرورت استکبار و سیزده آبان انجام خواهد گرفت. ساعت شروع مراسم ساعت 10 از میدان هفتم تیر به سمت میدان امام حسین خواهد بود. شعار مراسم امسال غیرت انقلابی است که انشاالله مردم بصیر و انقلابی کهگیلویه بویراحمد در روز سیزده آبان شرکت خواهند کرد.

در بخش دوم این نشست محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد گفت: از همه مردم احزاب سیاسی دعوت بعمل می آید که در این مراسم شرکت نمایند تا نشان دهیم اختلاف نظری نداریم. از وحدت بوجود آمده نهایت استفاده را جهت مبارزه با تهدید استکبار بکار ببندیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی