نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1396 - 12:54
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 364 کیلوگرم مواد مخدر در استان از جمله 8 کیلوگرم ماده مخدرصنعتی شیشه خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 364 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت :  ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان با همکاری شهرستان های بویراحمد ، گچساران و دنا در طول چند روز گذشته با انجام یازده مرحله عملیات جداگانه و غافلگیرانه موفق به شناسایی و انهدام شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند که در این راستا مقدار 364کیلوگرم مواد مخدر شامل 358 کیلوگرم تریاک و 8 کیلوگرم شیشه کشف شد و ضبط شد .

سردار مهدی انصاری افزود : در همین راستا نوزده تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و چهارده خودرو حامل مواد مکشوف نیز توقیف شده است .

وی در ادامه اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش و پیگیری همکاران ما در مسیر محورهای مواصلاتی استان و در سطح شهرها و روستا ها با انجام طرح های پاکسازی موفق شدند بیش از دو هزار و 230 کیلوگرم موادمخدر را کشف کنند که به نسبت مدت مشابه پارسال با افزایش هفت درصدی کشفیات مواجه بوده ایم .

سردار انصاری در پایان محورهای یاسوج – اصفهان و شیراز- یاسوج را به عنوان مسیر های با بیشترین حجم کشفیات مواد مخدر عنوان کرد .

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی