نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1396 - 11:11
نماینده محترم شهرستان بویراحمد و دنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود شهرستان دنا در آینده ای نزدیک به پیشرفته ترین شهرستان در سطح استان تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، به نقل از سفیر دنا؛ نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در جلسه شورای اداری شهرستان دنا که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد گفت: شهرستان دنا در آینده ای نزدیک به پیشرفته ترین شهرستان در سطح استان تبدیل خواهد شد.

 

زارعی با اشاره به حجم بالای تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان دنا عنوان کرد: با ایجاد سردخانه و صنایع تبدیلی به کمک کشاورزان و ایجاد اشتغال برای جوانان می آییم.

نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: در حوزه شیلات تولید حدود هفت هزار تنی در سطح شهرستان دنا داریم که با برنامه ریزی کوتاه مدت، پتانسیل تولید 10 هزار تن را در فاز اول خواهیم داشت.

زارعی با بیان اینکه مهمترین رکن پیشرفت در هر منطقه بخصوص شهرستان دنا و شهر سی سخت، حوزه گردشگری و صنعت توریسم است که باید توجه بیشتری به این موضوع داشت.

نماینده بویراحمد و دنا در پایان خاطرنشان کرد: محرومیت زیبنده هیج منطقه و مکانی نیست ولی توسعه یافته ترین شهرستان در آینده نزدیک شهرستان دنا می شود.

 

انتهای خبر/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی