نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1396 - 18:09
به مناسبت هفته تربیت بدنی مسئولان اداره ورزش و نوجوانان شهرستان باشت همراه با امام جمعه موقت،ورزشکارن و پیشکسوتان شهرستان باشت با خانواده شهید ورزشکار حسین حبیبی دوست دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز، به مناسبت هفته تربیت بدنی مسئولان اداره ورزش و نوجوانان شهرستان باشت همراه با امام جمعه موقت،ورزشکارن و پیشکسوتان شهرستان باشت با خانواده شهید ورزشکار حسین حبیبی دوست دیدار کردند.

 

در آیین این مراسم خاطراتی از شهید حبیبی دوست بیان شد و یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند.شهید حسین حبیبی دوست از نخبه های فوتبال بوده و پست دروازه بان داشته است.

 

حجت السلام بلادی نژاد در این دیدار به رشادت های 8 سال دفاع مقدس شهدا اشاره و تصریح کرد: استقلال، آزادی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است و به این دلیل، آنان همواره در نزد مردم ایران اسلامی دارای عزت و احترام فراوان هستند.

 

 

امام جمعه موقت باشت به ارزش های و فواید ورزش در جسم و روح اشاره و اظهار کرد: ورزش در ظاهر جسم را سرحال می کند ولی در عمق ورزش باید جسم و روح باهم ساخته شود.

 

وی عنوان کرد: در بحث عدالت الهی که پیش برویم به مراتب افرادی که جسم و روح سالم تری دارند بهتر میتوانند با خداوند و ائمه اطهار ارتباط برقرار کنند.

 

حجت السلام بلادی نژاد گفت: توان ورزشکاران را خدا به آنها داده و باید شکر گذار این نعمت الهی بود.

 

وی در ادامه به ایثار گری های شهدای ورزشکار اشاره و افزود: روح ایثارگری و جسمی پرورش یافته و اخلاق نیکو را در همه شهدا میتوان دید.

 

امام جمعه موقت باشت گفت: شهدا نمونه بارزی از ایثار، شجاعت، پهلوانی و ایمان هستند.

 

وی افزود: شهدا با تقدیم جان خود به خدا بالاترین نیکی را انجام داده‌اند و بزرگترین الگوی فرهنگی و تربیتی جامعه امروز هستند.

 

انتهای پیام/سجادی

 
انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی