نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1396 - 17:42
سردار شهابی فر از فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه ، صحبت های رئیس جمهور امریکا را نشانه ضعف و شکست امریکایی ها در مقابل قدرت جمهوری اسلامی دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل یادواره 9 شهید دانشگاه های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور اساتید ، دانشجویان و سایر اقشار برگزار شد مهمان های ویژه ای داشت ، سردار شهابی فر از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت و همچنین حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مسئولین فرهنگی استان، مدیران کل، روسای مراکز آموزشی، استادان، طلاب و دانشجویان در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی برگزار شد .

سردار شهابی فر در جمع دانشجویان گفت : ما امروز هر چه که داریم از ابرو و امنیت و عزتی داریم به برکت خون شهدا ست . شهدای ما برای شهادت از هم سبقت میگیرند.

وی افزود شما امریکا را نگاه کنید بعضی ها خیال می کنند این هارت و پورتی که  امریکایی ها انجام میدهند ، کاری می کند . چهل سال قبل که دست خالی بودیم و سپاه قدرتمند و ارتش منطم نداشتیم ، امریکا جنگ های زیادی علیه ما انجام داد .آمریکایی ها در مقابل سپاه ما زانو زدند و به گریه افتادند ، ما هنوز اشکی نریخته ایم و بر این غول ابرقدرت پیروز شدیم .
شهابی فر ادامه داد : این صحبت های رئیس جمهور امریکا نشانه قدرت امریکا نیست بلکه نشانه ضعف و شکست است و در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ست که ترامپ اینگونه صحبت می کند ، آن ها امروز باید از سپاه بنالند و ما به آن مینازیم .

سردار شهابی فر در ادامه گفت : سپاه امروز در مقابل همه دنیای استکبار ایستاده است ، ما مرد جنگیم و از این چیزها نمی ترسیم.
وی درباره دانشگاه ها نیز گفت : یکی از کلاس های اصلی دانشگاه باید کلاس جنگ و مبارزه با استکبار باشد .
شهابی فر در پایان گفت امروز موشک های ما دشمن را هدف گرفته است و باید از ما ناراحت باشند .

تصاویر ضمیمه :

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا