نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مهر 1396 - 10:17
در قسمت شیر آبخوری پارک مهروزی شاهد شکسته بودن شیر و هدر رفتن آب هستیم واین در حالی است که شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران با بحران کم آبی و قطعی مکرر آب مواجه شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار رودخانه زیبای بشار و در ارتفاع ۱۸۷۰ متری از سطح دریا از جمله شهرهایی است که به علت آب و هوای مطبوع و طبیعت خدادادی و از سوی دیگر مرکزیت این استان، هر روز بر جمعیتش افزوده و به گفته برخی کارشناسان به یک رشد سرطان گونه دچار شده است.

پارک بزرگ مهرورزی یکی از پارک های استان کهگیلویه و بویر احمد و در شهر یاسوج با وسعت ۲۵ هکتار در مدت کمتر از دو سال و با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال به اتمام رسید .این پارک در ورودی شهر یاسوج قرار دارد این پارک بر روی رودخانه جاری بشار قرار دارد که این رودخانه دائمی زیبایی دو چندانی را به این مکان داده است.

در قسمت شیر آبخوری پارک مهروزی شاهد شکسته بودن شیر و هدر رفتن آب هستیم و در حالی است که شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران با بحران کم آبی و قطعی مکرر آب مواجه شده است در صورتی که این آب که در بسیاری از نقاط استان حتی با نبود آن مواجه هستند اینجا هدر می رود.

 بحث هدر روی آب در استان پر آب کشور که این روزها کم آب شده تنها به این موضوع ختم نمی شود و هر روز در تمام نقاط این شهرستان شاهد شکستگی های متعدد هستیم که نیاز است مسئولان شهرداری و آبفای شهری نسبت به مرتفع کردن این موضوع همت کنند.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی