نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1396 - 13:30
سید امان الله حسینی صدر گفت: رهبر به مسئولان جهان فرمودند که اجازه ندهید مردن مسلمان را به این صورت بسوزانند و قتل و عام نمایند و بر همه مسلمانان فریاد بزنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج ضمن توصیه به تقوای الهی و آرزوی قبولی عزاداری برای مردم در ایام محرم گفت: همه امامان در همه دوران امامت می کردند که امامت آنها در مقاطع مختلف فرق می کند به طوری که گاهی باسکوت و گاهی باید قیام می کردند.گاهی در مقطعی با اسارت امام سجاد و گاهی با خون همراه بوده همراه می گردد و کسی می آید که حکومت صالحان را تشکیل می دهد و مردم در سایه این حکومت اسلامی رشد می کنند.

 وی افزود: امام حسین به امام سجاد می فرماید:"که خون من از جوشش نخواهد افتاد تا اینکه حضرت مهدی بیاید و انتقام خونم را بگیرد "ضمن اینکه در روایات آمده است که اولین شعار حضرت مهدی شعار یالثارت الحسین است و روایات متعدد وجود دارد که قیام کربلا و قیام حضرت مهدی رابطه مستقیمی با هم دارند. مطابق با سوره 33 نساء که هرکسی مظلومانه کشته شود ولی او این اجازه را دارد که انتقام بگیرد و این حق برای حجت خدا هست که امام زمان انتقام خون امام حسین را بگیرد.

امام جمعه موقت یاسوج بابیان اینکه امام حسین به بشریت فهماند که در مقابل هر ظلمی باید قیام کرد و اجازه نداد که اسلام سقوط کند گفت: این تفکر یعنی قیام امام حسین برای شیعه محفوظ است و شهیدانی به برکت قیام حسین تربیت می‌شوند که در این راه گام برمی‌دارند.

حسینی صدر در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته یادآور شد: هفته دفاع مقدس با قیام امام حسین که بسیار به هم نزدیک و شبیه هست و از طرفی مناسبت‌های شهادت امام سجاد، شهادت فکوری، فلاحی، هاشمی نژاد، تاسوعا و عاشورا حسینی و مناسبت سفر امام خمینی از عراق به پاریس در پیش رو است. دولت و حاکمان همراه با راهبان بودائی در میانمار جمعیت مسلمانان را خطر دانسته و زنده‌زنده مسلمانان را می‌سوزانند و دسته‌جمعی در آتش می اندازندو درملأعام به آنها تجاوز می‌کنند.حتی اجازه نمی‌دهند اسناد رسمی به نام مسلمانان صادر شود و حق تدریس ندارند.

وی افزود: اغلب مفسرین با اشاره به تفکری که در فلسطین اتفاق افتاده بر این باورند که در حال حاضر غربی‌ها و صهیونیست‌ها در میانمار اختلاف می‌اندازند تا بر سرمایه‌های این کشور و بر گذرگاه‌های موردنظر حاکم شوند و دست مسلمانان را کوتاه نمایند. اقدامات خشنی که در دنیا انفاق می‌افتد همه مسلمانان دارند هزینه می‌دهند.

امام‌جمعه موقت یاسوج اظهار کرد: رهبر به مسئولان جهان فرمودند که اجازه ندهید مردن مسلمان را به این صورت بسوزانند و قتل و عام نمایند و بر همه مسلمانان فریاد بزنند. همین سوریه اگر جوانان انقلابی همچون حججی که به‌حق ذبیح‌الله باید نامید باید شاهد اوضاع فجیع‌تری می‌بودیم و اگر قدرتی مثل حزب‌الله در مقابل اسراییل نبود الآن تا عراق پیشروی می‌کردند.

وی افزود: همه اهل نظر سخنان ترامپ را دیوانه‌وار فرض کردند. همین کشورها با فروختن موشک به عربستان جنایاتی را در یمن انجام می‌دهند و حالا کشوری نجیب مثل ایران را که از تمامی کشورهای مظلوم حمایت می‌کنند تروریسم می‌خوانند امیدواریم که دشمنان اسلام سر عقل بیایند

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا