نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1396 - 14:14
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه بویراحمد گفت به مناسبت 26 مرداد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همایش پیاده روی خانواده و دوچرخه سواری در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل؛ محمد علی رهامی افزود :با هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئت دوچرخه سواری استان ،همایش پیاده روی و دوچرخه سواری گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش روز جمعه 20 مرداد ماه از ساعت هفت و نیم صبح از ابتدای میدان انقلاب به سمت جاده کمربندی و در نهایت تا پارک ولایت شهر یاسوج برگزار خواهد شد و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کننده جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار ،معاون سیاسی امنیتی استاندار نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در توسعه و ارتقای فرهنگ ورزش همگانی افزود:با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون ورزش همگانی کشور سعی در برگزاری چند همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم در شهرهای استان خواهیم بود و امیدوارم با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد برگزاری این همایشها در سطح استان باشیم.

رهامی در پایان از عموم مردم ورزش دوست شهر یاسوج جهت حضور در این همایش دعوت کرد.

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی