نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مرداد 1396 - 8:07
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شبکه بانکی استان خود را برای جذب و پرداخت یکهزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات رونق بخش اقتصادی آماده کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل؛ سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افزود: این مبلغ برای نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش  طرح های توسعه ای و اقتصادی، رونق و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف هزینه خواهد شد.
استاندار به دستگاه های اجرائی تاکید کرد: طرح های اقتصادی خود را به بانک ها معرفی کنند و بانک مدت یک ماه فرصت دارد تا ابن طرح ها را به لحاظ توجیه فنی و اقتصادی بررسی و بعد از تایید و مصوب نسبت به پرداخت تسهیلات به آن اقدام نماید.
خادمی تصریح کرد: در جلسات مرکز کشور موضوع منابع و مصارف بانک های عامل استان مطرح شد که از این لحاظ سیستم بانکی با مشکلی مواجه نخواهند شد.
استاندار تاکید کرد: این منابع بین همه بانک های استان توزیع خواهد شد تا در جذب و پرداخت تسهیل ایجاد شود.
خادمی یادآور شد: همه بانک ها باید از هم اکنون اعلام آمادگی کنند و زمان را برای جذب کامل این میزان اعتبار در استان از دست ندهند تا ضمن عدم برگشت تسهیلات باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان شود.
در این نشست همچنین با حضور صاحبان طرح ها، مشکلات تعدادی از طرح های تولیدی و اشتغالزا مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار با بیان این مطلب که صاحبان صنایع، طرح ها و بنگاه های اقتصادی و تولید باید نسبت به پرداخت مطالبات و معوقات بانکی و خدمات آب، برق و گاز به موقع اقدام کنند، تاکید کرد: بانک ها و دستگاه های خدمات رسان هم باید در صورت ایجاد مشکل مالی در واحد تولیدی با سعه صدر، حوصله و هماهنگی و با نیت کمک با صاحبان طرح نسبت به رفع موانع و مشکل ایجاد شده همکاری کنند.
خادمی تاکید کرد: کمیته فوریت، متشکل از حوزه اقتصادی استانداری، صنعت، معدن و تجارت، بانک عامل و شرکت خدمات دهنده در استان تشکیل شود و مشکلات طرح هایی که به دلیل دیر کرد می بایست برق، گاز و یا آب آنها قطع شود یا به لحاظ بدهی مالی و معوقات با مشکل حاد مواجه شده اند در این کمیته پیگیری و مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی