نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1396 - 12:33
نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا اظهار کرد:یکی از دلایل دولت انقلابی برای اشتغال این است که ما می توانیم با استفاده از واحدهای صنعتی و تولیدی که به دلایلی متعددی همچون سیاسیت های غلط،عدم حمایت از صنایع کوچک و مالیات های سنگین و سیستم بانکی ناکارآمد تعطیل شده است، با اصلاح ساختارها زمینه ساز اشتغال بسیاری از جوانان خواهد شد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، ،دکتر ستار هدایتخواه در جمع حامیان حجت الاسلام رئیسی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت فعلی دولت انتظار است یا نه، بیان کرد:نظام اقتصادی غربی نظامی سلطه است که روند اقتصادی ما نیز از همین نظام اقتصادی الگو گرفته و به این دلیل دولت انتظار نیست.

وی افزود :نتیجه این روند ظالمانه یعنی اینکه ثروتمند  ثروتمند شده وفقیران فقیرتر  شده است.

هدایتخواه گفت :آقای تاجگردون شما که چند سال رئیس کمیسون بودجه وبرنامه ریزی مجلس هستید بفرمایید که چرا بودجه جاری دولت در سال اخر دولت احمدی نژاد 80000میلیارد  تومان بود و اکنون به  250000میلیارد تومان بود رسیده است؟

وی در ادامه اظهار کرد:این نشان می دهد که با توجه به افزایش حقوق در دولت برخی افراد محدود از آن استفاده کرده و باید پاسخ دهند چرا این مقدار تبعیض قائل می شوند ؟

هدایتخواه اضافه کرد: یک شکاف طبقاتی و نظام سرمایه داری ایجاد شده که با توجه به امار مرکزآمار ایران شرم آور است.

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی که یکی از نتایج آن عدم خام فروشی نفت بوده که بسیار ضعیف کار کرده است، بنابراین دولت اعتقادی به جوانان ندارد و علاوه بر این سازمان برنامه و بودجه مجلس رئیس دارد که باید ناظر این مسائل باشد که به علت تفکر و اعتقاد به نظام سرمایه داری که معتقدند باید الگوی اقتصاد غربی باشد که نتیجه این سیستم اختلاس گران کلان است.

 وی افزود :دولت تدبیروامید دولت تعطیلی هاست که با توجه به شعار آقایان هم قرار بود چرخ ساتیفیوژها بچرخد هم اقتصاد مردم اما متاسفانه اینطور نبود و نشد.

هدایتخواه اظهار کرد:حقوق های نجومی،اختلاس های کلان،هدایا و پاداش به افراد خاص در این دولت اتفاق افتاده است که بازهم از این رویه دفاع می کنند.

وی گفت:در سند2030اختلال دختروپسر،آموزش های جنسی برخلاف اخلاق و تربیت اسلامی، همجنس بازی و دیگر مواردی به رسمیت شناخته شده است.

هدایتخواه گفت:دولت هزاران میلیاردی و اختلاس گران و محدود کردن به افرادی خاص هیچوقت نمی تواند دولت انتظار و سالم باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری چرام مبنی بر اینکه برنامه های دولت انقلابی برای چهارسال آینده درخصوص بیکاری و اشتغال جوانان چیست، اظهار کرد:یکی از دلایل دولت انقلابی برای اشتغال این است که ما می توانیم با استفاده از واحدهای صنعتی و تولیدی که به دلایلی متعددی همچون سیاسیت های غلط، عدم حمایت از صنایع کوچک و مالیات های سنگین و سیستم بانکی ناکارآمد تعطیل شده است، با اصلاح ساختارها زمینه ساز اشتغال بسیاری از جوانان خواهد شد.

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

https://telegram.me/akhbarchoram

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

انتهای پیام/ص

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی