نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. فروردين 1396 - 18:01
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سال 95 ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برای 100 نفر زمینه ایجاد اشتغال مستقیم فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سرهنگ دوم پاسدار جاماسب بهمنیار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی این ناحیه مقاومت به منظور افزایش تولید با بهره گیری از ظرفیت ها در مناطق عشایری و کمک به ایجاد اشتغال در روستاها و به افزایش سرانه تولید و کمک به کاهش واردات و کاهش مهاجرت بی رویه روستائیان به شهر ها و کمک به کاهش هزینه های تولید اقداماتی را اتجام داده است.

اشتغالزایی 100 نفر با تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حوزه عشایری استان

وی افزود: در مجموع تعداد 72 طرح در عرصه های مختلف به بانک معرفی شده است که از این تعداد بیش از 80 درصد اعتبارات از بانک مهر اقتصاد دریافت کرده اند.

بهمنیار گفت: در سال 95 ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برای 100 نفر زمینه ایجاد اشتغال مستقیم فراهم کرده است. 

برگزاری 108اردوی جهادی در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

این مسوول بیان کرد: بسیج سازندگی ناحیه عشایری با همکاری حوزه بسیج دانش اموزی با توجه به برنامه سال 95 به منظور حمایت و پشتیبانی از اردو ها با ایجاد هماهنگی و تعامل با آموزش و پرورش عشایری استان و جلسات هم فکری با دستگاه های اجرایی در شهرستان به منظور رفع مشکلات و موانع مدارس مناطق روستایی را برگزار کرد

بهمنیار افزود: در زمینه زیبا سازی مدارس، رنگ آمیزی و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس اقدام به فعالیت های حضوری دانش آموزان بسیجی در مناطق چهارتخته بابامیدان و مدارس منطقه زیلایی و ماشمی سفلی کرده است.

فرمانده بسیج عشایری استان گفت: در سال 95 به تعداد 2اردوی جهادی 10 روزه در قالب اردو های هجرت دانش آموزی و به تعداد 12 اردوی جهادی 7 روزه و 87 اردوی جهادی یکروزه در سطح مناطق روستایی و عشایری استان برگزار شد.

وی با اشاره به این موضوع که به منظور ارائه فعالیت های اردویی عملی حلقه های صالحین حوزه های مقاومت تحت پوشش سپاه ناحیه عشایری در امر خدمات رسانی و محرومیت زدایی گفت: درعرصه های جمع آوری و برداشت محصولات کشاورزی و باغی و لایروبی جداول آب مزارع کشاورزی و کاشت نهال و اقدام به برگزاری اردوی یک روزه جهادی کرد.

شناسنامه دار شدن 5 گروه جهادی ناحیه عشایری در کهگیلویه و بویراحمد

با توجه به برنامه سال 95 به تشکیل و سازماندهی کردن گروه های جهادی به تعداد 6 گروه جهادی ثابت اقدام کرده است، که از این میان 5 گروه شناسنامه دار شدند و دارای شماره ثبت هستند.

معالجه بیش از 400 نفر بیماردر اردوهای جهادی پزشکی

بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری در ادامه حرکتهای جهادی و اقتصاد مقاومتی به منظور پیشگیری و درمان در مناطق محروم اقدم به اعزام اکیپ های پزشکی در مناطق دشتروم، سپیدار جهت مداوای بسیجیانو خانواده های شهدا و ایثارگر کرده است که در زمینه پزشک عمومی تعداد 305 نفر مورد معالجه و درمان قرار گرفت و در خصوص دندان پزشکی تعداد 100 نفر مورد معالجه و درمان قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا