نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1395 - 8:39
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی از دانشگاه شیراز و سه سال است که در کتابخانه مرکزی شهر یاسوج مشغول به کار است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در چهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی یاسوج بعد از چند دقیقه ای گشت و گذار در این بخش با مسئول بخش کودک و نوجوان این نهاد فرهنگی هم صحبت شدم.

 سید معصومه فتاحیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی  علوم کتابداری و اطلاع رسانی از دانشگاه شیراز و سه سال است که در کتابخانه مرکز ی شهر یاسوج مشغول به کار است.

وی گفت:از سال 86 که کتابخانه مرکزی یاسوج تاسیس شده است بخش کودک هم راه اندازی شد که استقبال از این بخش در نوع خود جالب توجه است.

فتاحیان گفت: از سال 92 در این بخش مشغول به کار شدم و کار کردن در کنار کودکان برایم بسیار لذت بخش و آرامش بخش است.

از وضعیت کتاب های موجود در این بخش جویا شدم که گفت: هشت هزار نسخه کتاب از همه رده های سنی کودکان و نوجوانان با موضوعات مختلفی مثل دین و مذهب، علم، هنر، کمک درسی شعر و داستان وجود دارد.

فتاحیان گفت: علاوه بر منابع ذکر شده مجله های مختلفی مثل سروش خردسالان و کودکان هم در این بخش موجود است.

 فتاحیان افزود: در این بخش اسباب بازی هایی برای باری کودکان پیش دبستانی وجود دارد که می توانند از آنها استفاده کنند.

 

وی در مورد نحوه عضویت و ثبت نام و عضویت کودکان و نوجوانان در این کتابخانه نیز گفت: همه کودکان و نوجوانان زیر 14 سال می توانند از این بخش در کتابخانه مرکزی استفاده کنند.

 

این مسئول فرهنگی ابراز داشت: هزینه ثبت نام در این بخش برای کودکان پیش از دبستان رایگان است و برای دانش اموزان اول دبستان تا افراد زیر 14 سال هم هزینه ثبت نام هشت هزار تومان است.

 

 فتاحیان در پایان گفت: ساعات کار بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی یاسوج همه روزه به جز روزهای تعطیل از هشت صبح تا 18 و 30 عصر است و همه علاقمندان، کودکان و نوجوانان می توانند در این ساعات به این بخش مراجعه و از کتاب ها و وسایل اسباب بازی بهره مند شوند.

24 تا 30 آبان به نام هفته کتاب و کتابخوانی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/س/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی