نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مرداد 1395 - 13:38
جلسه مشترک اعضای کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بیمارستان خاتم الانبیای تهران و مسئولین پژوهشگاه های بسیج جامعه پزشکی کشور جهت هماهنگی برای اعزام دو تیم اردوی جهادی به مناطق محروم استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جلسه مشترک اعضای کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بیمارستان خاتم الانبیای تهران و مسئولین پژوهشگاه های بسیج جامعه پزشکی کشور عصرروز گذشته در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار شد.

 

دبیر کانون فرهیختگان با  قدردانی از رئیس بیمارستان خاتم الانبیای تهران و مسئولان پژوهشگاه های بسیج جامعه پزشکی، جهت اختصاص وقت ملاقات با اعضای کانون، به معرفی کانون فرهیختگان،  اهداف تشکیل آن پرداخت.

 

سید فرزاد نجات نیا گفت: این کانون قصد دارد با همکاری اردوهای جهادی دانشگاه های تهران دوتیم اردوی جهادی به بخشهای محروم دیشموک و لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کند.

 

نجات نیا خاطرنشان کرد: دانشجویان جهادگر در هوای نامساعد از بهترین لحظات اوقات فراغت خود در تیرماه تابستان چشم پوشی می کنند تا به مناطق محروم خدمت صادقانه کنند.

 

وی گفت: خدمت به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی از برکات نظام ولایی، یکی از رویش های انقلاب اسلامی و کادر سازی برای آینده مملکت اسلامی است .

 

مسئول کانون فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد به بیان نیازها و اولویتهای منطقه هدف و تشریح کارگروه‌های فرهنگی، آموزشی ، سلامت، کشاورزی و دامپروری با رویکرد اقتصاد بومی خانوار،  عمرانی و منابع انسانی جهت خدمت رسانی به مردم محروم پرداخت.

 

 در این بین دانشجویان با تبین اهداف اردوهای جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد به لیستی از امکانات مورد نیاز برای هرچه بهتر برگزاری اردوی پیش رو پرداختند.

 

در ادامه رئیس بیمارستان خاتم الانبیای تهران بعد از توجه به درخواست های اعضای کانون فرهیختگان و دانشجویان، خاطر نشان کرد: از همه ظرفیت های مجموعه تحت مدیریت خود برای کمک به این حرکت خداپسندانه و مورد سفارش مقام معظم رهبری حمایت می کنم .

 

در این نشست مسئولان بیمارستان خاتم الانبیاء و بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی خود را جهت تامین اقلام مورد نیاز اردوی جهادی به خصوص تجهیزات دارویی و سخت افزاری برای تیم در مانی (پزشکی و دندانپزشکی و علوم پزشکی) ظرف دو روز آینده ابلاغ کنند.

 

رییس بیمارستان خاتم الانبیا پیگیر هماهنگی لازم با بنیاد برکت و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور برای برگزاری جلسات مشترک با اعضای کانون و دانشجویان و اقدام برای کمک های لازم شد.

 

مسئول کانون فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: تعدادی از دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی مناطق محروم هدف توسط کارگروه منابع انسانی کانون شناسایی و جهت بهره گیری از آنها در این  اردوی جهادی به رئیس بیمارستان خاتم الانبیا معرفی می شوند.

منبع:سایت خبری آوای ماغر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی