نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مرداد 1395 - 12:05
مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
«خاموشی با برنامه» در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به مشترکان برق در استان هشدار داد و گفت: با ادامه روند مصرفی برق در این استان احتمال خاموشی‌ها با برنامه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به مشترکان برق در استان هشدار داد و گفت: با ادامه روند مصرفی برق در این استان احتمال خاموشی‌ها با برنامه وجود دارد.

 داود راهزادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مصرف برق در این استان نسبت به مدت مشابه رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد که بسیار نگران کننده است.

وی با تشریح وضعیت کنونی آمارهای مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: مصرف برق در دوران پیک بار امسال رشد هشت درصدی را نشان می‌دهد که در صورت ادامه این روند، شرکت مجبور به اجرای خاموشی بابرنامه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در پیک بار امسال به ۳۸۲ مگاوات رسیده که اکنون بالاترین رقم مصرفی را در چندسال گذشته بخود اختصاص داده است.

راهزادی با تاکید برصرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکین، خاطرنشان کرد: تنها راه جلوگیری از خاموشی های بابرنامه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت مصرف توسط خود مشترکین است.

وی با بیان اینکه ۲۲۶ هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد گفت: افزایش مصرف برق در این استان همانند برخی از نقاط کشور به ۲ دلیل افزایش دما و تغییر در الگوی مصرف مشترکان است.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا