نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1395 - 12:56
مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج:
سفر هیأت دولت صرفاً تشریفاتی نباشد، مدیران مطالبه‌گر باشند
مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج گفت: سفر هیأت دولت نباید صرفاً تشریفاتی باشد بلکه مدیران، نخبگان، دانشگاهیان و فعالان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد باید نگاه مطالبه‌گری به آن داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج گفت: سفر هیأت دولت نباید صرفاً تشریفاتی باشد بلکه مدیران، نخبگان، دانشگاهیان و فعالان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد باید نگاه مطالبه‌گری به آن داشته باشند.

بهرام باقری امروز در نشست فعالان اقتصادی بخش خصوصی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد،با اشاره به سفر هیأت دولت به استان، اظهار کرد: مهمان‌نوازی از امتیازات برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد است و نباید این مهمان‌نوازی به دلیل بی‌مدیریتی دچار خدشه شود.

 

مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج در ادامه، تصریح کرد: در این سفر علاوه بر وظیفه خوب میزبانی باید نگاه مطالبه‌گری داشته باشیم نه اینکه صرفاً سفر تشریفاتی انجام بگیرد.

باقری افزود: خواسته‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از قبل تعریف شود تا به خوبی برای یک نتیجه مناسب به هیأت دولت ارائه شود و بعد از سفر هیأت دولت این جلسه تشکیل شود تا ببینیم چند درصد از خواسته‌ها تحقق پیدا کرده است.

مدیرعامل گروه صنایع عذایی کوبودنا یاسوج در ادامه خواستار شد تا مشکلات بخش خصوصی در سفر هیأت دولت به خوبی ارائه شود و افزود: متأسفانه گاهاً مشاهده می‌شود در جلسات استان مصوبه‌ای گذرانده می‌شود و مسئولان ارشد هم آن را امضاء می‌کنند ولی از آن طرف بانک‌ها زیر بار این مصوبات نمی‌روند.

وی از سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی بانک‌ها در خصوص بخش خصوصی و مشکلات واحدهای تولیدی سخن گفت و اضافه کرد: نباید در پرداختن به مشکلات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی منطقه‌ای برخورد کرد.

این فعال اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد آبروی استان است و باید به شکل دقیق و منظم در این راستا برنامه‌ریزی شود تا یک سال بعد نتیجه عملکرد مدیران در این سفر را مردم شاهد باشند.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی