نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. تير 1395 - 11:51
مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌های کشور با بیان این که ایجاد زمینه اصلاح و تربیت زندانیان خدمتی مقدس است، گفت: بازگشت زندانیان به جامعه از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و بازرسی سازمان زندان‌های کشور در بازدید از زندان مرکزی یاسوج با اشاره به سختی شغل و مسؤولیت زندانبانی گفت: ایجاد زمینه اصلاح و تربیت زندانیان خدمتی مقدس است.

اسماعیل نوروزی با حضور در زندان مرکزی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان در نشستی با مدیر‌کل زندان‌های استان و کارکنان این مرکز بازپروری بر لزوم کمک به زندانی برای اصلاح رفتار، تغییر نگرش و بازگشت سعادتمندانه به اجتماع و همچنین خدمت به این قشر آسیب‌پذیر جامعه تأکید کرد.

وی خدمات و فعالیت‌های زندان مرکزی را بسیار خوب و مطلوب توصیف کرد و افزود: خدمت در زندان برای کارکنان بسیار سخت و دشوار است و اجر و مزد شما را فقط خداوند منان اعطاء خواهد کرد.

مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌های کشور گفت: زحمات و برنامه‌های بسیار خوبی در زندان یاسوج در حال اجراست که این نشانه همدلی و همت و تلاش همکاران این استان را نشان می‌دهد.

نوروزی عنوان کرد: با مدیریت زندان‌های استان زندان پویایی را مشاهده کردم که امیدوارم با تلاش کارکنان استان برای تغییر رفتار زندانیان و اصلاح نگرش آنان به زندگی اجتماعی تلاشی مضاعف صورت گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت فرآیندهای فرهنگی، تربیتی در زندان‌ها این رویکرد مهم را عامل موثری بر حفظ امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دانست و تلاش مضاعف برای ایجاد زمینه اصلاح و تربیت زندانیان را خدمتی مقدس توصیف کرد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی