نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. تير 1395 - 13:38
رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور باید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را راضی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدرضا نیکبخت بعد از ظهر امروز در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با رویکرد شناسایی مسائل و چالش‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی در استان که با حضور جمعی از نخبگان، دانشگاهیان و مدیران استان برگزار شد، اظهار کرد: با دولت قهر هستیم اولاً برای اینکه دیر آمده، دوماً پول‌هایمان را تقسیم نکنید، ما پول فرهنگی نمی‌خواهیم فقط یک کارخانه بزرگ ایران خودرو و دیگر هیچ نمی‌خواهیم.

نیکبخت تصریح کرد: دولت‌ها زیاد به استان ما آمدند، دولت قبلی هم آمد اگر قرار دولت بیاید و نتیجه‌ای عاید این استان نشود، بهتر است که نیاید.

وی افزود: چرا دولت اول به استان کهگیلویه و بویراحمد نیامد، بیکاری در این استان بیشتر است یا کرمانشاه، ما محروم‌تر هستیم یا جاهای دیگر.

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معضل بیکاری در این استان، افزود: اصلی‌ترین اولویت استان اشتغال است و بیکاری بیداد می‌کند.

نیکبخت ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی از راه تولید و اشتغال می‌گذرد و از طرفی خودکشی و طلاق به دلیل نبود شغل است.

وی با بیان اینکه از کارخانه‌های بزرگ و پتروشیمی در یاسوج خبری نیست، افزود: سال ۸۶ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج کلنگ‌زنی شد و الان در سال ۹۵ بعد از آمدن دو دولت به اتمام نرسیده است و اگر با همین روند جلو برود، تا سال ۱۴۰۰ هم به بهره‌برداری نمی‌رسد.

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از طرح سلامت، گفت: از وقتی که طرح سلامت آمده تعداد بیماران بیشتر شده اگر همین پول‌ها را در بیمارستان‌ها به مردم می‌دادند، درست‌تر خرج خودشان می‌کردند.

نیکبخت با بیان اینکه به دلیل وضعیت راه‌های استان تصادفات زیاد است، گفت: یک جراح اعصاب بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم که گاهی وقت‌ها هم در استان حضور ندارد.

وی گفت: دستگاه آنژیوگرافی ما را بندر عباس برای خودش برد، در حالی که ما زمانی همه جا را غارت می‌کردیم. وقتی دستگاه را آوردند آنقدر زیر باران ماند، تا خراب شد.

رئیس اسبق علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایدز مثل سرماخوردگی شده است و سه هزار و ۸۰۰ نفر در ایران دچار این بیماری هستند، افزود: نمی‌دانم از وضعیت ایذر در استان حرف بزنم یا نزم، می‌ترسم بیرون از جلسه  من را با خودشان ببرند.

نیکبخت تصریح کرد: اگر به جای نمایندگان بودم تا قول مساعدت برای مشکلات استان از رئیس جمهور نمی‌گرفتم او را همراهی نمی‌کردم، چونکه در استان ما رأی کمتری آورد آخرین استانی هم هستیم که رئیس جمهور به آن سفر کرده است و باید مردم این استان را هم راضی کند و برود.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی