نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1395 - 12:55
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده گفت: در راستای ترویج فرهنگ کار و اشتغال در شهرستان لنده بیش از 700 نفر در مشاغل اقتصاد مقاومتی آموزش و دوره مهارتی لازم را گذرانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرگرد پاسدار سید عادل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به اهمیت و جایگاه اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در باب تحریم تنها با اقتصاد مقاومتی می‌توان تحریم‌ها را خنثی کرد.

 

وی افزود: امروز ایران اسلامی نیازمند توجه ویژه و ترویج فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اراده و توان داخلی است که بسیج سازندگی از آغاز تاکنون تلاش بسیاری در این زمینه انجام داده است.

 

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده تصریح کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده و باید همه دست در دست هم زمینه و بستر تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد مقاومتی را فراهم سازیم.

 

موسوی در ادامه یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال ابتدا باید زمینه و بستر فعالیت مهیا شود، مهمترین بستر فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی را می‌توان آموزش دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: هر فردی قبل از آغاز فعالیت باید نسبت به کار و حرفه‌ای که در نظر دارد راه‌اندازی نماید باید آگاهی و تجارب لازم را کسب نماید.

 

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده ادامه داد: در این راستا بسیج سازندگی ناحیه لنده با همکاری و همراهی جهاد کشاورزی شهرستان لنده توانسته در سال 94 و سه ماهه اول 95 بیش از 700 نفر را در رشته‌ها و مشاغل مختلف آموزش و ساماندهی کند.

 

موسوی یادآور شد: این آموزش‌های مهارتی در زمینه کشت گیاهان دارویی (به‌لیمو 100 نفر)، پرورش مرغ بومی (193نفر)، پرورش بوقلمون(67 نفر)، پرورش زنبور(111نفر)، پرورش شترمرغ(55نفر)، پرورش دام سبک(123نفر)، پرورش دام سنگین(47 نفر)، زعفران(21 نفر) و پرورش بلدرچین(14 نفر) بوده است.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی