نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1395 - 12:42
بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که در جدیدترین لیست حذف یارانه‌ها در تیرماه مدیران و سرپرستانی که سالانه بیش از 35 میلیون تومان درآمد داشته‌اند، از لیست دریافت نقدی یارانه خط خورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دولت موظف است طبق قانون بودجه سال 1395، مصوب مجلس شورای اسلامی یارانه اقشار غیرنیازمند را که در لیست دریافت یارانه نقدی هستند، حذف کند.

بر همین اساس،‌ دولت تا کنون با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی مختلف از جمله مشاغل، مدیران دولت، مالیات و همچنین املاک و دارایی تعدادی را حذف کرده است،‌ اما برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده فاصله زیادی دارد.

البته اواسط سال گذشته دولت در اقدامی بسیاری از مدیران و مدیران کل خود را از لیست یارانه‌بگیران حذف کرده بود و در آخرین یارانه پرداختی مدیران باقی مانده از فهرست یارانه‌بگیران حذف شدند.

طبق اطلاعات جدید کسب شده توسط خبرنگار فارس،‌ طبق تبصره 14 قانون بودجه سال 95، افراد یارانه‌بگیری که جزو نمایندگان مجلس،‌ مدیران دولت، پزشکان، وکلا، اعضای هیأت مدیره و دارای مشاغل آزاد بودند، در آخرین یارانه پرداختی، حذف شدند. همچنین افرادی که همچنان خود را مستحق دریافت یارانه نقدی می‌دانند از 30 تیر ماه امکان ثبت اعتراض در سایت yaraneh10.ir خواهند داشت که البته مسؤولان دولت در تلاش هستند تا سایت ثبت اعتراض زودتر از موعد به روزرسانی شود.

اخیراً برخی از سودجویان در قالب تماس و پیامک سعی دارند تا از حساب بانکی یارانه‌بگیران کلاهبرداری کنند که این موضوع توسط مراجع قضایی و پلیس انتظامی در حال پیگیری است.

هم اکنون طبق آخرین اطلاعات دو تیم کلاهبرداری دستگیر شده‌اند که به زودی توسط مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این کلاهبرداران با ارسال پیامک‌هایی با مضمون حذف یارانه از سرپرستان خانوار شماره کارت و رمز دوم را درخواست می‌کردند تا به این وسیله حساب بانکی‌شان را خالی کنند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی