نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1395 - 12:36
وزیر نفت بخشنامه‌ای برای پرداخت حداکثر حقوق به معاونین خود ابلاغ کرد که بر اساس آن بالاترین پرداختی در منطقه شمال باید 19 میلیون تومان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پس از فروکش کردن نسبی بحث فیش‌های حقوقی نجومی و پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کل کشور وزیر نفت به منظور انضباط مالی در صنعت نفت اخیرا بخشنامه ای را برای دریافتی مدیران صنعت نفت به صورت فوری به چهار شرکت اصلی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است« نظر به اینکه ممکن است مصوبه قانونی در خصوص تعیین سقف پرداخت حقوق و مزایای ماهانه با اندکی تاخیر در این ماه ابلاغ شود لذا سقف های زیر به صورت موقت و علی الحساب جهت پرداخت حقوق تیر ماه ابلاغ می گردد که پس از دریافت مصوبه قانونی نهایی حقوق مرداد بر اساس مصوبه نهایی پرداخت خواهد شد.»

این گزارش حاکی است براساس این بخش نامه سقف حقوق پرداختی به کارکنان در شمال 19 میلیون تومان و در جنوب- با احتساب 30 درصد کار در شرایط سخت- 24 میلیون 700 هزار تومان است.

همچنین در این بخشنامه آمده است این میزان دریافتی شامل حقوق، مزایای مستمر و غیر مستمر به هر عنوان پس از کسر مالیات و کسورات قانونی دیگر است.

در این بخشنامه گفته شده است این ابلاغیه باید بدون هیچ استثنایی در صنعت نفت اجرایی شود.

این گزارش حاکی است اخیرا فهرست‌هایی از دریافت حقوق های نجومی در صنعت نفت منتشر شده است که نشان می داد در این بخش حقوق ها از 30 میلیون تومان فراتر رفته بود.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی