نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1395 - 19:29
یک پیرمرد گچسارانی به دلیل جر و بحث خانوادگی در بیمارستان شهید رجایی گچساران با ضربات کارد آشپزخانه جان خود را از دست داد و دو فرزند وی نیز براثر ضربات چاقوی قاتل زخمی و روانه بخش آی. سی. یو شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.

مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.

در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز برادر زن با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.

بر اساس این گزارش جوان عصبانی که کارد با خود به همراه داشت به طرف پدر نوزاد هجوم می آورد که در این بین پدر بزرگ نوزاد برای وساطت وارد ماجرا می شود اما  توسط  جوان خشمگین با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آمد و به قتل رسید.

پدر نوزاد و برادرش به یاری مقتول می شتابند که هر دو از سوی قاتل با کارد زخمی می شوند و هم اینک نیز در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.

قاتل پس از این ماجرا متواری است.

اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا منتشر می شود.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی