نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. تير 1395 - 12:07
وقتی دکتر مربوطه عمل جراحی را به پایان برد بقیه کار را به کارآموزان خود واگذار کرد بطوریکه عمل بخیه توسط کارآموزان در چندین نوبت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یکی از همراهان بیمار در بیمارستان شهدای گمنام در تماس با این پایگاه خبری در خصوص وضعیت درمانی این بیمارستان در بخش زایشگاه این طور توضیح داد:دو هفته پیش که برای عمل زایمان همسرم به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج مراجعه نمودم، وقتی دکتر مربوطه عمل جراحی را به پایان برد بقیه کار را به کارآموزان خود واگذار کرد بطوریکه عمل بخیه توسط کارآموزان در چندین نوبت انجام شد.

رحیم بیان کرد: در همین حین همسرم از کادر پزشکی تقاضا کرد تا یکی از همراهان بیمار که بیرون حضور داشت جهت کمک به نزد وی بیاید اما با پاسخ منفی کادر پزشکی مواجه می شود. در پایان هم کارآموزان اشاره می کنند که کار بخیه به درستی انجام نشده است و می بایست در چند هفته اخیر بیشتر احتیاط  نماید.

از آن موقع تاکنون دو بار جای بخیه های همسرم عفونت کرده است که در نوبت دوم به مدت یک هفته در بیمارستان تحت مراقبت بود و هم اکنون مشکلات زیادی برای من پیش آورده است.

وی خواستار پیگیری این مشکل شد و بیان کرد: چرا باید عمل جراحی زایمان که عمل حساسی است توسط دکتر مربوطه نیمه کاره رها شود و به کارآموزان سپرده شود تا چنین مشکلی پیش آید.

بخش زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج شهریور 94 به بهره برداری رسید.

این زایشگاه  اولین زایشگاه تامین اجتماعی و دومین زایشگاه در کل استان کهگیلویه و بویر احمد است و قرار بود ٤ پزشک متخصص زنان و زایمان و ١١ ماما جهت راه اندازی آن مشغول بکار شوند.

پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس آماده دریافت پاسخ از سوی مسئولان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در این زمینه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی