نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. ارديبهشت 1395 - 12:23
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد:
جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج برگزار می‌شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

زینب قربانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی توسط این نهاد فرهنگی در استان اجرایی شد.

وی گفت: نهاد کتابخانه‌های استان یکی از رویکردهای مهم خود را بردن کتاب به روستاهای محروم و دورافتاده قرار داده تا بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را علاوه بر شهرها در روستاها و البته روستاهای محروم نیز نهادینه کنیم.

وی تعامل با خیرین را یکی دیگر از برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های استان ذکر کرد و گفت: در این راستا تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

این مدیر فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارت خود از جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های در دستور کار نهاد کتابخانه‌های استان نام برد و گفت: استان آمادگی برای برگزاری این رویداد را دارد.

وی گفت: برای برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همکاری سایر دستگاه‌ها و مسؤولان استانی در زمینه اجرای باکیفیت آن احتیاج داریم.

این مسؤول اظهار کرد: این جشنواره که همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود در آن عناوینی از کتاب‌ها برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: این کتاب‌ها یکی برای گروه سنی ۱۱ سال است که شامل کتاب دوست مهربان کبوترها برای این گروه سنی است.

وی افزود: برای گروه سنی تا ۱۷ سال نیز کتاب اعترافات غلامان و کتاب امام علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) نیز برای گروه سنی بزرگسالان و جوانان در نظر گرفته شده است.

این مسؤول از توزیع کتاب‌های یاد شده در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها به صورت پی‌دی‌اف در سایت کتابخانه‌های کشور به آدرس http://www.iranpl.ir موجود است.

وی با بیان این که کتابخانه‌های عمومی در استان سئوالات را در دسترس افراد قرار می‌دهند، اظهار کرد: افرادی که خواهان شرکت در این مسابقه هستند می توانند پاسخ‌ها را به کتابخانه‌های عمومی و یا به آدرس razavi@iranpl.ir ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی