نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. ارديبهشت 1395 - 11:56
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد:راه اندازی بخش ICU سوختگی برای اولین بار در استان
راه اندازی بخش ICU سوختگی برای اولین بار در استان/دو مشکل بزرگ بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه‌اندازی نخستین مرکز ICU سوختی استان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این مرکز تاکنون 250 میلیون تومان هزینه شده و طی دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید ذاکر سعیدی‌نژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، گفت: امنیت و آسایش کشور و مرزهای ما همه وهمه را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان هستیم و قدردان زحمات آنها خواهیم بود.

وی رسانه‌ها را به عنوان بازوان توانمند مدیران عنوان کرد و افزود: تلاش ما بر این است که تنها دغدغه  بیماران بیماری باشد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه  بیمارستان شهید بهشتی در سال 52 کلنگ‌زنی و در سال 55 با 25 تخت افتتاح شد،اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه، رشد جمعیت و بزرگترین مرکز تصادف در کریدور شمال به جنوب گسترش و توسعه این  بیمارستان در سال‌های متمادی در دستور کار مسؤولان قرار گرفت و هم اکنون به عنوان بزرگترین مرکز ترومای استان  محسوب می‌شود.

سعیدی‌نژاد تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حال حاضر با 221 تخت ، 21 بخش کلینیکی و پاراکلینیکی ، 40 متخصص جراحی، 6 فوق تخصص و 600 پرسنل خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسؤول به اجرای طرح تحول سلامت در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره وعنوان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت انقلاب بزرگی در حوزه سلامت به وجود آمد که هدف اصلی این طرح مرتفع کردن مشکلات بیماران و کاهش هزینه‌ از جیب بیماران است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی از جیب مردم از 30 درصد به 3 تا 6 درصد رسید بیان کرد: با اجرای این طرح در بیمارستان شهید بهشتی 11 میلیارد تومان به منظور کاهش فرانشیز تخصیص یافت و بخشی را بیمه‌ها و بخشی را وزارت بهداشت نیز پرداخت کرد.

سعیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفت، گفت: احداث اقامتگاه همراه بیمار، تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی و اقامت پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان  که به نسبت رضایت‌بخش بودهاجرایی و بخش‌هایی زیادی در دست اجرا هستند.

وی در پایان سخنان خود به راه‌اندازی اولین مرکز ICU سوختی کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این مرکز تاکنون 250 میلیون تومان هزینه شده که با تجهیز کامل این مرکز قریب به 500 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز سوختگی ICU نداشت و میزان سوختگی در استان بیش از میانگین کشوری است لذا راه‌اندازی این مرکز راشروع و احداث آن را در دستور کار قرار دادیم که طی دو هفته آینده نیز افتتاح می‌شود.

این مسئول با اشاره به کاهش اعزام بیماران به خارج استان ،افز.ود: در گذشته از هر یک هزار نفربیمار 128 نفر به خارج استان اعزام می شد که این آمار در سال 94 به 70 نفر رسید.

این متخصص بیماری های عفونی با انتقاد از ترافیک خیابان بیمارستان شهید بهشتی گفت:متاسفانه یکی از مشکلات بزرگی که ما با آن روبه هستیم ترافیک جلوی بیمارستان و تجمع مردم دربخش اورژنس به محض ورود بیمار تصادفی می باشد که از رسانه ها جهت فرهنگ سازی در این زمینه در خواست همکاری داریم.

 در پایان این نشست رئیس بیمارستان شهید بهشتی به همراه اصحاب رسانه از بخش  های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی