نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. ارديبهشت 1395 - 11:26
با توجه به محیا شدن فضای مناسب برای کمک به پیشرفت و توسعه استان توسط فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دهم اما متاسفانه اقدامات و عملکرد این نمایندگان در روزهای اخیر قرابتی با خواست و انتظارات مردم استان از این افراد ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بعد از پایان ماراتن سخت و نفس گیر انتخابات مجلس در اقصی نقاط ایران اسلامی و مشخص شدن نامزدهای پیروز این رخداد مهم و حساس سیاسی کشور، برای اولین در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد  نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی راه یافته به مجلس شورای به عدد 5 رسید.

 

در این بین سه نفر از این نامزد های پیروز از استان کهگیلویه و بویراحمد و دو نفر دیگر از حوزه انتخابی تهران موفق به نشستن بر روی صندلی های سبز بهارستان شدند.

 

حال با توجه به محیا شدن فضای مناسب برای کمک به پیشرفت و توسعه استان توسط فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دهم، اما متاسفانه اقدامات و عملکرد این نمایندگان در روزهای اخیر قرابتی با خواست و انتظارات مردم استان از این افراد ندارد!

 

از خط و نشان کشی غلام رضا تاجگردون و عدل هاشمی برای یکدیگر تا عدم حضور غلام محمد زارعی در جلسات سرنوشت ساز و مهم  مجلس شورای اسلامی برای منتخبین مجلس دهم در ساختمان مجلس قدیم که بیانگر پیاده سازی روال سابق آقای خاص انتخابات مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا مبنی بر عدم حضور در جلسات مهم بهارستان نشینان، برای مجلس دهم است.

 

 

 

و در آخرین مورد توهین روزنامه محمد علی وکیلی با انتشار مصاحبه ای از داریوش قنبری نماینده ادوار گذشته ایلام، ایوان، شیروان چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی با این عنوان که در استان های دارای بافت ایلی و قبیله ای انتخاب نامزد های انتخاباتی بر اساس شایستگی نیست نوشت: " واقعیت این است که ضعف اطلاعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نمایندگان در همه ادوار وجود داشته و این ضعف در مورد نمایندگان شهرستان‌ها بیشتر مشاهده می‌شود به‌ویژه این موضوع در ارتباط با نمایندگانی که از مناطقی که دارای بافت ایلی و قبیله‌ای بوده و به پشتوانه همین روسای قبایل برای ورود به مجلس رای آورده‌اند و در انتخاب آنها به شایستگی که یک نماینده باید داشته باشد، توجه نشده است مصداق دارد.

وی افزود: بی‌تردید این افراد کمترین اطلاعاتی در ارتباط با وظایف مجلس و تفکیک قوا ندارند به‌همین دلیل اغلب آنها در دوران رقابت‌های انتخاباتی وعده‌هایی به مردم حوزه انتخابیه خود می‌دهند که در حوزه اختیارات مجلس و نمایندگی نیست کمااینکه یکسری وعده اشتغالزایی می‌دهند و مردم شهرهای کوچک هم که با مشکل جدی فقر و بیکاری مواجه هستند به دنبال منجی می‌گردند که مشکلات آنها را برطرف سازد و اینجاست که کاندیداها خود را رستم‌وار منجی‌ای جلوه داده که قادر به رفع تمامی مشکلات هستند" که البته شاید هدف آقای مدیر مسئول ازانتشار این مطلب در روزنامه مطبوع اش شایسته نشان دادن خود و به نوعی توضیحی در خصوص علت کاندیداتوری خود در حوزه انتخابیه دیگری بوده است.

 

با این وجود باید منتظر ماند و دید که در روزها و ماه های آتی پیش بینی ها در خصوص ایجاد انسجام و همدلی در بین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی وایجاد یک خواست ملی برای سرعت بخشی به پیشرفت و توسعه استانی که جایگاهی پررنگی در کانون توجهات مسئولان کشوری نداشته است، نتیجه خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/ع

 
تبلیغات تلگران زیر خبر
کلیدواژه
 
نظرات | 6 نظر
 
ناشناس
1395/2/20 - 15:24
خخخخخخخخخخخ کاندید اعتدال گرایان غایب جلسه بود خخخخخخخخخخ
rateup4
 ratedown0
 
یاس گمشده
1395/2/20 - 19:38
ایگوم انصافا جا نیگرتو....په یچی گو ینم بییت سیاسی کنیت!
rateup0
 ratedown2
 
سیوک
1395/2/21 - 08:11
داریوش قنبری کاملا صحیح میفرمایند ماهم قبول ایکنیم که انتخابات کل کشور براساس شایستگی ولیاقت وتخصص نیست .شاید افراد تخصصی وکاردان ورود پیداکنند اما همان افراد برای تخصصشان انتخاب نشدند سی. وچند نفر نمایندگان ته ران هم همینطور بودند یه لیس. تهیه شدتوسط خاندان هاشمی وخاتمی چون هاشمی خودش سرمایه داربود وباسرمایداران سروسر دارد پول زیادی هزینه شد تا اینها پیروز شوند پس در کل ابران براساس شایستگی ولیاقت واگاهی مردم کاندیداها انتخاب نشدند . کاندیداها خودشان خوب میدانند چگونه راه پیدا کردند
rateup0
 ratedown2
 
شهروند
1395/2/21 - 09:30
نه اینکه در تهران بر اساس شایسته سالاری انتخاب شدند
rateup5
 ratedown0
 
علی
1395/2/22 - 00:52
جناب وکیلی علی رغم اینکه درست میگویند اما کاملا نادرست میگویند در کشور ما بخصوص استانهایی شبیه استان ما معمولا نماینده باید.رایزنی بکنه تا بتواند.سهمی از کشور را نسیب حوزه انتخابی خود نمایند
rateup0
 ratedown0
 
ناشناس
1395/2/22 - 05:27
اينكه به راي قبيله اي افتخار ميكني واقعا جاي بسي تاسف داره و واقعا بايد فاتحه اي براي اين استان خواند اگر بقيه هم اينچنين فكر كنن
rateup0
 ratedown0

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی