نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1395 - 13:40
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه‌ای از خبرنگاران متقاضی کارت حرفه‌ای خواست از روز شنبه 28 فروردین 95 به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به تدوین دستور العمل جدید صدور کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری (اینجــا)، متقاضیان تسهیلات خبرنگاری می توانند ضمن بارگذاری سوابق و آثار خود در سامانه جامع رسانه های کشور، درخواست خود را پیگیری کنند.

از جمله ویژگی های نرم افزار جدید – که به جای سایت سمان، فعال شده است – سهولت بارگذاری، تعاریف دقیق تر حرفه ای، فرایند ارزیابی توسط شورای غیردولتی و همچنین سرعت و دقت در بررسی  آثار خبرنگاران سراسر کشور و انطباق کامل با دستورالعمل صدور کارت حرفه ای روزنامه نگاری است.

مطابق نرم افزار جدید، لازم نیست خبرنگاران آثار خود را به صورت ماهانه به روز رسانی کنند بلکه فقط یکبار مدارک مورد نیاز برای ارزشیابی در کمیته مربوط را بارگذاری می کنند.

کلیه متقاضیان جدید و همچنین کسانی که تاکنون در سایت سمان، پرونده داشته اند در صورت تمایل به عضویت در بانک اطلاعاتی خبرنگاران کشور و استفاده از تسهیلات آن لازم است حساب کاربری جدید در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir)  تشکیل دهند. اطلاع از نحوه عضویت در بخش «خبرنگاران» این سامانه قابل مشاهده است.

شایان ذکر است سایت سمان، برای استفاده خبرنگاران از مدارک بارگذاری شده قبلی، تا اطلاع ثانوی قابل استفاده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی