نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1395 - 12:54
امروز نه تنها شیعیان، بلکه همه آزادگان جهان برخود می بالند که میراث دار عشقی حسینی اند، زیرا هر لحظه عشق به سالار شهیدان تولد دوباره انسانیت و آزادگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سوم شعبان، مصادف با سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)،روز پاسدار نامگذاری شده است، روزت مبارک ای بزرگ پاسدار خیمه گاه سلام راستین .

این روزهای پرمیمنت و مبارک شعبانیه آکنده از عشق های نابی است که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا میراث دار آن هستند و عاشقان حسینی به طلایه داری این فرهنگ بزرگ آزادگی وآزادی خواهی برخود می بالند.
روزت مبارک ای بزرگ پاسدار بوستان حریت، طلایه دار فرهنگ ایثار و شهادت، اسوه ی شجاعت و شهامت و میراث دار پیروزی خون برشمشیر.
اینک سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام و روز پاسدار فرصتی است تا ارج نهاد مجاهدت ها و حماسه آفرینی های پاسداران انقلاب اسلامی را که این روزها جانانه از حریم مرزهای اسلام پاسداری می کنند.
شهادت شماری از پاسداران رشید سپاه اسلام در آستانه سالروز ولادت بزرگ پاسدار کربلا رایحه بخش عطر شهادت و رشادت و تبلور زنده ماندن فرهنگ عاشورا شد.
شهادت آلاله های بوستان حریت حسینی این روزها درآن سوی مرزها تولدی دوباره از عشق حسینی است که درس ایثار و آزادگی را در قاموس مکتب پیروزی خون برشمشیر نهادینه کرده است.
روز پاسدار فرصتی است تا ارج نهاد هشت سال جانفشانی پاسداران دلاور را که اینک نیز در برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت (ع) نیز حسینی وار ثابت قدم آماده اند.
اینک در سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسینی ،ابوالفضل علمدار (ع) و دیگر مناسبتهای شعبانیه بین الحرمین کربلای معلی، زمزم عشق و کعبه دل های حسینی است .
میمنت های شعبانیه بر دلدادگان مکتب عاشورا و میراثداران عشق حسینی مبارک باد ./ایرنا

مظفر عدالت نسب

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی