نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. ارديبهشت 1395 - 9:34
منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم گفت: برای مثال پروژه‌هایی با چندین میلیارد تومان به مناقصه می‌گذاریم بدون این که در بندهای آن قید کنیم هر سال به تناسب تخصیصی که داده شد به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،از یاسوج، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌ها عمرانی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که با حضور مسئولان اجرایی استان و به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه به عنوان یک کارشناس حاضر شده و نظر می‌دهم.

منتخب مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اعلام کرده که تا پایان امسال کل مطالبات پیمانکاران را صفر خواهم کرد لذا مسئولان استان ما پیگیری لازم را برای رفع مشکلات پیمانکاران داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا قبل از این فردی ناآشنا با حوزه عمرانی و پیمانکار نبوده‌ام، افزود: برخی مواقع پیمانکارانی را که جذب می‌کنیم قادر به انجام کارهای بزرگ در استان نیستند.

هاشمی‌پور بیان کرد: برای مثال پروژه‌هایی را با چندین میلیارد تومان به مناقصه می‌گذاریم بدون اینکه در بندهای آن قید کنیم که هر سال به تناسب تخصیصی که داده شد به آن‌ها پرداخت می‌شود تا در وسط راه کار را رها نکند و مشکلات امروزی پیش نیاید.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای دوره دهم افزود: یکی دیگر از مشکلات در استان این است که تعداد زیادی پروژه برای مثال 50 پروژه را برای یک نقطه تعریف می‌کنیم و کار به خوبی در آن‌ها انجام نمی‌شود در حالی که می‌توان تعداد کمی پروژه را به خوبی به مرحله اجرا رساند.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌ها نباید تنها به اعتبارات دولتی دل خوش کرد بلکه می‌توان از راه‌های دیگر از جمله بی‌.او‌.تی و فاینانس و سایر کارهای دیگر پروژه‌ها را اجرایی کرد.

این منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان ستون فقرات استان یاد کرد و گفت: سازمان مدیریت باید نظارت و کنترل و رصد بر پروژه‌ها در استان داشته باشد.

فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی