نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. فروردين 1395 - 11:58
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
وجود 92 نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از وجود 92 نقطه حادثه‌خیز در این استان خبر داد و گفت: محورهای ارتباطی یاسوج به اصفهان و گچساران به بهبهان از پرخطرترین محورهای کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 95 بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، منوچهر سیاهپور امروز در یاسوج، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی در زمینه کاهش سوانح رانندگی انجام داد.

وی زمان وقوع بیشترین تصادفات در نوروز 95 را در ساعت 16 عصر تا 22 شب عنوان کرد و گفت: بیشترین تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات امسال در این ساعات رخ داد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه را از مهم‌ترین دلایل بروز تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال عنوان کرد.

وی با بیان این‌که خودروهای سواری بیشترین تصادفات را در این ایام داشتند، افزود: 85 درصد از تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به خودروهای سواری بود.

سیاهپور ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای در استان را یک ضرورت دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 92 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که امیدواریم مسئولان در خصوص رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی یاسوج به اصفهان و گچساران به بهبهان از پرخطرترین محورهای کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 95 بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی