نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. فروردين 1395 - 11:57
شهردار یاسوج گفت: ازجمله اقدامات نوروزی شهرداری، رنگ‌آمیزی 12 هزار مترمربع از جداول شهر یاسوج بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدعلی جاوید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی اقدامات نوروزی شهرداری یاسوج برای رفاه حال مسافران و گردشگران اظهار کرد: راه‌اندازی بازارچه موقت سبزه و ماهی در خیابان شهید حسین‌پور و استقبال از مسافران نوروزی روز اول فروردین و نصب سفره هفت سین در ورودی شهر از جمله اقدامات ما بود.

وی گفت: خط‌کشی معابر سطح شهر در سطح 110 کیلومتر و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در سطح 12 هزار متر مربع از اقدامات شهرداری یاسوج بود.

شهردار یاسوج تصریح کرد: گل‌کاری سطح شهر با حجم 8 هزار مترمربع و نصب 50 تخته چادر در پارک آبشار و همچنین تنظیف روزانه سطح شهر از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری یاسوج بود.

این مسئول افزود: اسکان مسافران نوروزی در آبشار یاسوج و آمادگی پارک‌ها و امکانات پارک‌ها جهت تامین رفاه گردشگران نوروزی و همچنین همکاری با نهادها و سازمانها جهت برپایی چادرهای ورودی جهت اسکان مهمانان نوروزی و راهنمایی آنها از اقدامات شهرداری در نوروز امسال به شمار می‌رود.

شهردار یاسوج در ادامه افزود: آماده‌سازی پارک‌ها از لحاظ سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی و خدمات در پارک‌ها، خدمات حمل و نقل اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سطح شهر و حضور مستمر در شهرداری مرکزی جهت راهنمایی و همکاری با مسافران و گردشگران به محل‌های اسکان از سایر اقدامات نوروزی شهرداری یاسوج بود.

جاوید خاطرنشان کرد: جلوگیری از سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر و ساماندهی آنها در جاهای مشخص شده جهت تسهیل عبور و مرور در سطح شهر و نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در ایام نوروز از سایر اقدامات ما در تعطیلات نوروزی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در پایتخت طبیعت ایران بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی