نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1395 - 11:56
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از ارائه خدمات درمانی به بیش از 18هزار بیمار در تعطیلات نوروز امسال در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه سال جاری، به بیش 18 هزار بیمار در درمانگاه و اورژانس بیمارستان شهید بهشتی خدمات ارائه شد.

وی با بیان اینکه این بیماران در شیفیت های مختلف در اورژانس، درمانگاه سرپایی و واحد پاراکلینیکی ویزیت و درمان شدند، بیان کرد: از مجموع بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهید بهشتی درایام تعطیلات نوروزی95، تعداد 538 مورد بستری، 8 هزار و 948 مورد ترزیقات پانسمان، 181 مورد نوار قلب 213 نفر نیز مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه 200 بیمار مراجعه کننده به این مراکز درمانی مصدومان سوانح رانندگی بودند، اضافه کرد: 8 هزار 746نفر از بیماران مراجعه کننده نیز ویزیت و به صورت سرپایی مداوا شدند.

سعیدی نژاد سرعت، دقت و خدمات مطلوب به بیماران را نیز از مهمترین ویژگی ها پرسنل بیمارستان شهید بهشتی برشمرد و اضافه کرد: هرچه آنچه که انجام دهیم حقی است که ولی نعمتان بر گردن ما دارند و ما وظیفه خود میدانیم که به درستی این حق را که خدمات مطلوب به آنان است را انجام دهیم.

 ایسنا
انتهاي پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی