نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 13:59
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
لزوم رفع نقاط خطرساز در تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لزوم رفع نقاط خطرساز در تفرجگاه‌های استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که همه باید سعی کنیم ایام تعطیلات نوروز برای مردم استان و همچنین مسافران و گردشگرانی که وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند روزهای خوش و خاطره‌انگیزی باشد، اظهار کرد: با رعایت کردن همه نکات ایمنی به خصوص رانندگی‌های مطابق با قواعد و قانون، مشکلی برای مردم و مهمانان پیش نخواهد آمد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به مسئولان در حوزه‌های مختلف در خصوص آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تذکرات لازم را داده‌ایم و اکنون استان در آمادگی برای استقبال از ایام نوروز به سر می‌برد.

 

نیک‌اقبالی استقرار اکیپ‌های مختلف امدادی و همچنین پلیس در نقاط مختلف استان را یکی از مهم‌ترین اقدامات دانست و گفت: مردم باید توصیه‌های ایمنی را در این ایام جدی بگیرند.

 

وی یکی از خطرات همیشگی را موضوع جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز آن‌ها بیان کرد و گفت: تمهیدات لازم در نقاط حساس و خطرساز تدارک دیده شده است.

 

این مسئول توقف عملیات راهسازی در نقاط مختلف استان و همچنین جلوگیری از هرگونه حفاری را یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از حوادث در استان دانست.

 

وی از آمادگی کامل ستاد بحران استان برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در ایام نوروز خبر داد و گفت: از مردم استان نیز انتظار همکاری در همه زمینه‌ها برای جلوگیری از هرگونه مشکل و بحران را داریم.

 

نیک‌اقبالی از شهرداری‌ها خواست تا با نصب علائم ایمنی در تفرجگاه‌های مربوط به خود و همچنین رفع نقاط پر خطر در آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی