نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1394 - 10:26
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام عنوان کرد
برگزاری مسابقات قرآن‌ مرحله شهرستانی ویژه خانواده‌های شاهد در چرام
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام گفت: مسابقات قرآن‌ کریم مرحله شهرستانی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های مفاهیم، حفظ، تفسیر و قرائت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  کرامت رواز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: بنیاد شهید انقلاب اسلامی در تاریخ 22 اسفند ماه 1358 به فرمان امام خمینی (ره) در راستای توجه و دلسوزی‌های خاص آن عزیز به حق پیوسته نسبت به جامعه ایثارگر تاسیس شد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام با اشاره به اهمیت این روز به تشریح برنامه‌های این نهاد در شهرستان چرام پرداخت و عنوان داشت: نشست خبری و اعلام برنامه‌های موجود در این هفته مهم، دیدار با امام جمعه جهت آمادگی‌های لازم و ایراد سخنرانی با موضوع شهید در قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام است.

 

وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شاهد و طرح تجلیل از مقام شامخ شهدا در 17 اسفند از دیگر برنامه‌های این نهاد در این هفته است.

این مسئول از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده و برگزاری دعای ندبه در بوستان شهدای گمنام خبر داد و عنوان کرد: اجرای مراسم درختکاری به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا و کاشت 22 نهال در گلزار شهدا و قطعه صالحین از جمله برنامه‌های ما در هفته بزرگداشت شهداست.

 

رواز تصریح کرد: همچنین مسابقات قرآن‌ کریم مرحله شهرستانی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های مفاهیم، حفظ، تفسیر و قرائت برگزار خواهد شد.

 

اجرای سخنرانی در قالب پیام‌آوران ایثار توسط نماینده خانواده‌های شاهد و ایثارگر در نماز جمعه و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و نهادینه کردن این روز مهم در 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا از جمله برنامه‌هایی بود که رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام به آن اشاره داشت.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی