نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1394 - 13:12
نماینده باشت و گچساران در یکی از سخنرانی های انتخاباتی خود در شهرستان باشت، از نفوذ برنامه ریزی شده برخی اصلاحطلبان در ستاد کروبی برای ایجاد فتنه در کشور پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در سال 88 غلام‌حسین کرباسچی به عنوان رییس ستاد مهدی کروبی انتخاب شد و مدیریت برنامه های انتخاباتی وی را به عهده داشت.  محمدعلی نجفی، محمدعلی رحمانی، محمدعلی ابطحی و عباس عبدی از دیگر اصلاحطلبانی بودند که از نامزدی مهدی کروبی در انتخابات حمایت نموده و با ستادی وی همکاری می کردند.

 

 در این فایل صوتی غلام رضا تاجگردون، نماینده باشت و گچساران در جمع هواداران خود می گوید در سال 88 که آقای کروبی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، یکی دو تن از دوستان اصلاح طلب ما وارد ستاد آقای کروبی شدند و از اعضای اصلی ستاد وی شدند. ما که از نظر این دوستان در مورد آقای کروبی خبر  داشتیم، می دانستیم که این ها افکار آقای کروبی که یک شیخ ساده و مؤمن است را قبول ندارند و برای یک برنامه و موضوع خاص جز نیروهای اصلی ستاد وی شده اند

 

این چهره مطرح کشوری در ادامه بیان می کند: من می دانستم که این ها برنامه ای دارند و می خواهند این شیخ درست و حسابی را دریک مسیر مشخص(فتنه) بیندازند.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی