نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 10:48
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق قرض الحسنه وابسته به کمیته امداد با نام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سال آینده در این استان راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سیدغلامرضا متقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از راه اندازی این صندوق پرداخت تسهیلات و وام های بلند مدت به مددجویان و متقاضیان است.

وی بیان کرد: با فعالیت و راه اندازی این صندوق وام های قرض الحسنه به منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان، نیازمندان و قشرهای آسیب پذیر در زمینه های اشتغال، ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، بدهی و دیه به جامعه هدف این نهاد و دیگر نیازمندان اعطا می شود.

متقی اظهار کرد: با راه اندازی این صندوق می توان بسیاری از منابع مالی که از طریق اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج کشور در امر قرض الحسنه پرداخت می شود را جذب کرد.

وی عنوان کرد: این صندوق حداقل دارای 50 شعبه در سراسر کشور بوده و تسهیلات و وام های بلند مدت به متقاضیان ارائه می کند.
متقی گفت: جشن نیکوکاری 12 اسفند ماه جاری در مدارس استان آغاز و 13 اسفند در میادین شهر و امروز 14 اسفند نیز در میعادگاه های نماز جمعه ادامه می یابد.

این مسئول ادامه ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کمک های مردمی جمع آوری شده بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند توزیع می شود.
بیش از 29 هزار خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.
ایرنا

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی