نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 10:45
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز شهدا صورت می‌گیرد
کاشت 1800 نهال در گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و گرامیداشت روز شهدا، 1800 نهال در گلزارهای شهدای استان غرس خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عزت‌الله بهشتی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: ارزش و اهمیت منابع طبیعی به حدی است که خداوند در قرآن نیز به این موضوع اشاره کرده و بر حفظ و حراست از آن تأکید داشته است.

 

وی وجود منابع طبیعی را از عوامل ضروری و مورد نیاز در زندگی انسان بیان کرد و افزود: درختان و منابع طبیعی باعث جلوگیری از سیل،‌ فرسایش خاک و تقویت زمین، مورد استفاده انسان و دام هستند و زندگی انسان‌ها بدون آنها مشکل و پرخطر است.

 

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی، گفت: این هفته به نام مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است.

 

بهشتی‌فر از کاشت یک‌هزار و 800 نهال در گلزارهای شهدای استان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی و بزرگداشت روز شهدا یکی از برنامه‌های مهم و ویژه هفته منابع طبیعی کاشتن نهال در گلزارهای مطهر شهدا است.

 

وی ادامه داد: روز جمعه 21 اسفند همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان در مرکز و هشت شهرستان استان برگزار و پس از تجمع افراد در گلزار شهدای هر شهر مردم اقدام به کاشت نهال در این گلزارها می‌کنند.

 

وی محل تجمع برای آغاز پیاده‌روی در مرکز استان را ابتدای بلوار عدل تا گلزار شهدای زیرتل یاسوج عنوان کرد و بیان داشت: ساعت حرکت این پیاده‌روی بزرگ 7:30 صبح جمعه است.

 

بهشتی‌فر تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی و گرامیداشت روز شهدا برای نخستین بار در استان اجرا خواهد شد ضمن اینکه در سال‌های گذشته کاشت نهال داشتیم ولی با روز شهدا همزمان نبود.

 

به گزارش فارس این برنامه به همت منابع طبیعی و با همکاری بنیاد شهید و هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی