نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1394 - 0:05
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از در حال احداث بودن مجتمع گلخانه‌ای خبر داد که ظرفیت آن به اندازه کل تولیدات فعلی این استان در بخش گلخانه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،در بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی مجتمعی گلخانه‌ای شروع شده که به تنهایی تولیدات این بخش را دو برابر می‌کند و برای حدود 200 نفر نیز شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

 

جعفر گوهرگانی، شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر مسرت‌بخش گفت: این مجتمع با نام "فدک" در منطقه سرآب‌نیز شهرستان باشت و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا در زمینه ساخت سوله و سازه‌های مدرن در حال احداث است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر تولیدات گلخانه‌ای این استان در حدود 7 هزار تن است که این مجتمع به تنهایی 7 هزار تن تولید خواهد داشت که موجب رشدی صددرصدی در این بخش خواهد شد.

 

گوهرگانی انجام کارهای بزرگ را با همت جهادی و انسجام و همدلی ممکن خواند و ابراز داشت: این مجتمع به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده و امکان مشارکت و واگذاری واحدهای آماده گلخانه‌ای به فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و متقاضیان فراهم شده است.

 

متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حمایت خوب نماینده مردم باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، همکاران جهاد کشاورزی و همچنین همت سرمایه‌گذار به زودی شاهد افتتاح این مجتمع گلخانه‌ای بزرگ خواهیم بود.


عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای 34 هکتاری فدک باشت/ عکس از کریم بنام

به گزارش فارس، سید صمد منصوری نیز در همین زمینه گفت: مجتمع گلخانه‌ای فدک باشت در سطح 34 هکتار بنا شده که بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای استان است.

 

افتتاح 10 واحد در هفته دولت

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تعداد واحدهای این مجتمع را 72 واحد اعلام کرد و ادامه داد: عملیات ساخت سازه‌های این مجتمع از سوی شرکت آوای سلامت زاگرس به عنوان سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با نظارت شرکت شهرک‌های کشاورزی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به بازدید مسئولان این استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرایی این پروژه رضایت‌بخش است.

 

منصوری اظهار امیدواری کرد: در هفته دولت سال آینده 10 واحد از مجموع 72 واحد مجتمع بزرگ گلخانه‌ای فدک باشت تحویل متقاضیان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی شود.

 

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال‌زایی 180 نفری این مجتمع گلخانه‌ای و رونق تولید در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، در ایام دهه فجر امسال ساخت یک مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در شهرستان باشت آغاز شده که از سوی مسئولان ارشد این استان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی