نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1394 - 11:50
رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد
توزیع 125 سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال چرام
رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از توزیع 125 سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، علی‌حسن مظاهری از توزیع 125 سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال این شهرستان که در معرض بیماری ناشی از سوءتغذیه هستند، خبر داد.

 

رئیس کمیته امداد چرام، اظهار کرد: کودکانی که از نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند، با معرفی شبکه بهداشت به این نهاد از خدمات کمیته امداد برخوردار می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات این نهاد کمک و مساعدت به خانواده‌های دارای کودکان زیر 6 سال دچار سوء تغذیه است، در خصوص چگونگی پرداخت این کمک‌ها، گفت: خانواده‌ها با تشکیل پرونده توسط خانه‌های بهداشت و تایید آن در شبکه بهداشت شهرستان به کمیته امداد معرفی می‌شوند و پس از بررسی‌های لازم از خدمات کمیته امداد نظیر اهداء سبدهای غذایی بهره‌مند می‌شوند.

 

مظاهری ارزش هر سبد برای هر خانوار را 600 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این سبد غذایی شامل برنج، ماکارونی، تخم مرغ، خرما، سویا و رب گوجه بوده که پس از تایید توسط کارشناسان شبکه بهداشت بین خانواده‌هایی که کودکشان دچار سوء تغذیه است، توزیع می‌شود.

 

این مسئول تصریح کرد: در این راستا تعداد 125 کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در این شهرستان از این سبدهای غذایی بهره‌‌مند شده‌‌اند که در این زمینه 375 میلیون ریال برای ماه‌های مهر، آبان، آذر، دی و بهمن سال جاری هزینه شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های حمایتی متنوعی در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند توسط نهاد مقدس کمیته امداد اجرا می‌شود که خیرین می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی