نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1394 - 7:45
امام جمعه مارگون گفت: انتخابات نقطه ای است که با رعایت قانون و اخلاق لازمه آن می توانیم اقتدار نظام را افزایش داده و همچنان اتحاد خود را که دشمن بدنبال نابودی آن است را حفظ کنیم.

رحم الله خواجه پور  امام جمعه مارگون در گفت و و با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: انتخابات نعمتی است که خداوند متعال با پیروزی انقلاب به همه مردم داد و امروز دشمن تلاش می کند و دوست دارد که انسجام و یکدستی، حضور در انتخابات وجود نداشته باشد.

 

وی بحث نفوذ را جدی دانست و گفت: دشمن با نیروهای های فریب داده شده در کشور تلاش می کند انتخابات را به انحراف بکشاند و یا انتخباتی با مشکارکت پایی رقم بزند و ما باید متوجه خدعه، نیرنگها و نقشه های دشمن باشیم.

 

امام جمعه مارگون با بیان اینکه هدف دشمن این است که جوانان ما را غربی کند گفت: امروز دشمن قصد منحرف شدن جوانان به سمت فساد و فحشاء و منکرات و ماهواره بروند را دارد.

 

خواجه پور در ادامه افزود: باید متوجه نقشه های مخرب دنیای غرب باشیم و همه ما پای صندوقهای رای بیاییم  وبا این رأی خود مشت مستحکمی به دهان مستکبران، یاوه گویان و زورگویان بزنیم

 

وی تاکید کرد: انتخابات آزادانه از برکات انقلاب اسلامی است زیرا قبل ازانقلاب اسلامی مردم در تایید یا رد نماینده ی خود نقشی نداشتند، خودشان تصمیم می گرفتند و نماینده مورد نظرشان را وارد مجلس می کردند.

 

خواجه پور قانون گریزی و عدم رعایت اخلاق انتخاباتی را عامل تضعیف اقتدار نظام دانست و گفت: با رعایت اخلاق انتخاباتی همه ما می توانیم انتخابات را برای افزایش اقتدار ملی نظام قرار دهیم نه برای تضعیف نظام؛ جنجال ها، قانونگریزی ها، توهین ها و تمت های بی پایه که بعضی ها در کشور راه اندازی کردند، اقتدارملی نظام را تضعیف می کند.

 

وی تصریح کرد: با تابع قانون بودن همه مشکلات حل می شود همه این نامزدهها و کاندیداهای انتخاباتی، برادرهای و ازجنس ما هستند.همه آنان محترم، متدین ومتعهدند و هرکدام انتخاب شوند تلاش خود را برای رفع مشکلات شهرستان ها و استان انجام می دهند.

 

امام جمعه مارگون در پایان به برخی ملاکها و انگیزه های انتخاب اشاره کرد و گفت: انتخاب های ما باید جنبه ای فرا شخصی داشته و هدف باید رفع مشکلات دیار خود و ایجاد توسعه باشد نه اهداف شخصی، بنابراین در این انتخابات با مختلف بودن سلایق و انتخاب ها برادری، انسجام و اتحادمان باید حفظ شود زیرا دشمن با حملات همه جانبه خود علیه کشور قصد تغییر ساختار و ماهیت از نظام و حکومت اسلامی و بوسیله انتخابات قصد مخدوش کردن اذهان را برای  نابودی اتحاد بین ملت ایران را دارند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی