نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1394 - 23:17
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس دردیدار با دانشجویان گفت:برای مناظره اعلام آمادگی کردم و تنها با نماینده فعلی در مورد عملکردش در چهار سال اخیر مناظره می‌کنم زیرا وی باید پاسخگوی عملکردش در دوره فعلی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ستار هدایت خواه کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دیدار با دانشجویان گفت: کسانی که دم از حمایت از دانشجو و حضور دانشجو می زنند، دانشجو را به جرم انتخابش کتک زده اند.

 

هدایت خواه  افزود: نفوذ مطرح امروزی بوسیله جریانی است که با قدرت و ثروت مانع تحقق عدالت می شود و در مقابل مردم قرار دارند و نمونه ای کوچک از این جریان های قدرت و ثروت این است که امروزه در دانشگاه های استان ما  وجود  دارد که با تهدید، حق انتخاب دانشجو را از او می گیرند.

 

با دادن کارت شارژ و شام و ناهار عزت دانشجو را نشانه گرفته اند

 

وی تاکید کرد: این افراد از طرفی با ثروت خود، با پول ، کارت شارژ و شام و ناهار دادن و.... عزت دانشجو یعنی فکر و عقیده دانشجو را نشانه گرفته اند.

 

نماینده سابق شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: عزتی که از او حرف می زنیم دردرجه اول، سطح بین المللی نظام است که مظهر ایستادگی در مقابل دشمنان است.

 

وی در ادامه افزود: در درجه دوم بُعد داخلی کشور و استانمان است ولی متاسفانه رفتاری که اصحاب ثروت و قدرت در کنار بهره مندی از روش های تخریبی و تزویرگرایانه دارند این عزت را نشانه گرفته اند و این گونه مانع پیشرفت شده است.

 

هدایت خواه گفت: پیش رفت نیاز به قرار گرفتن افرادی به عنوان مسئول دارد که به فکر مردم باشند نه اینکه فقط  به فکر اطرافیان خودشان باشند.

 

وی به برخی از خدماتی که در دوره 8 ساله نمایندگی برای جامعه علمی و دانشگاهی انجام داده بود اشاره کرد و گفت: در دوره 8 ساله خادم مردم بودن تعداد دانشجویانمان به نسبت تمام سالهای قبل از ما در استان دوبرابر شد، بسیاری از واحدهای دانشگاهی در استان ما وجود نداشت؛ دانشگاه پیام نور در مرکز استان نبود، واحد علوم تحقیقات، دانشگاه های علمی کاربردی وجود نداشت و  دوره دکترا تا 83 نبود و بسیاری از مواردی که حاکی از توجه و اهمیت ما به دانشگاه و پیشرفت علمی شهرستان ها و استانمان بوده است.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه افرادی که تحقق عدالت را مانع از بهره مندی خود می بینند به انوع روش ها دست می زنند تا دوباره در مسند قدرت بمانند که دانشگاهیان باید در مورد بی حرمتی به دانشگاه و دانشجو و کسانی که روزی مدعی مبارزه با خفقان بودند وامروزه بدترین خفقان را حاکم کرده اند، روشنگری کنند.

 

بعضی ها اساساً از مواجه شدن با دانشجو می ترسند

 

وی به اهمیت دادن به دانشجو و دانشگاه در دوره 8 ساله نمایندگی خود اشاره کرد و گفت: تعداد کرسی های آزاد اندیشی و مناظره های  دانشگاهیان، دفعات حضور نماینده در دانشگاه که اساساٌ بعضی ها فراری از مواجه شدن با دانشجو اند را با  دوره نمایندگی کنونی مقایسه کنید تا متوجه شوید کدام جریان حرمت دانشجو را بیشتر نگه داشته است به آنان اهمیت می دهد.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذ امروزه اینگونه نیست که عوامل جاسوسی سازمان های امنیتی کشور های غرب وارد مجلس شوند البته نمی توانند هم وارد مجلس شوند زیرا فیلتر های شورای نگهبان از نفوذ این افراد جلوگیری می کند اما  نفوذ، نفوذ جریانی است که روحیه انقلابی و شجاعت ندارد  و از مبارزه خسته می شود وسلطنت طلب و دنیا طلب است.

 

هدایت خواه در رابطه با تغییر رفتار و ساختار جمهوری اسلامی بوسیله نفوذ گفت: آمریکایی ها  گفته اند اگر بتوانیم اکثریتی از نمایندگان را در مجلس شورای اسلامی "ببریم"  که قائل به مبارزه با استکبار، حمایت از مستضعفان، حمایت از جبهه مقاومت نباشند می توانیم رفتار جمهوری اسلامی را تغییر داده و اگر افرادی با همین روحیات را در مجلس خبرگان وارد کنیم ساختار جمهوری اسلامی ایران را تغییر می دهیم.

 

وی  تفکر اسلامی را طالب پیشرفت در همه زمینها دانست و گفت: تفکر اسلامی تفکر پیشرفت در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی  اجتماعی است و امروز ه سیستم های ما ناکارمد است زیرا ولایتمدارانه عمل نمی کنیم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا افزود: ولایتمداری بحث شعار ی و نظری صرف نیست بلکه در مورد یکی از دستورات است و اگر عمل کنیم متوجه می شویم چه پیشرفتهایی کرده ایم.

 

هدایت خواه به راه حل برونرفت از مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دستورات ولی زمان ما اقتصاد مقاومتی است اما دست اندر کاران امروز کشور  چه در مجلس و چه در دولت توجه جدی به این موضوع ندارند.

 

 

وی با اشاره به سیاست های اشتباه نسبت به دشمنان توسط برخی دولتها گفت: چرا در دولت اصلاحات قیمت نفت به  20 دلار و در دولت اعتدال به  25 دلار می رسد اما در دوران اصولگرایان به بیش از 100 دلار می رسد ؟! زیرا این رفتار ها نتیجه سیاست های رفع تنشی است که برخی ها دنبال می کنند  اما ما معتقدیم در عرصه های بین الملل می توان عزتمندانه رفتار کرد.

 

این نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در دوره تبلیغات دانشجویان را احترام می‌کنند چرا که به رأی آن‌ها نیاز دارند و سپس دانشجو را به امان خدا رها می کنند.

 

 دانشجو آگاه و بابصیرت است

 

هدایت خواه در این زمینه گفت: باید رفتارها را تغییر دهیم چرا که نمی‌توان شعور دانشجو را نشانه رفت و دانشجو بیدار و اگاه و البته با بصیرت است.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی خود برای مناظره‌ها سخن به میان آورد و با اشاره به برخی اظهار نظرات و شایعه‌ها گفت: داستان مناظره ما مانند داستان قصاب و لحاف‌دوز شده است.

 

فقط با نماینده فعلی بویراحمد و دنا مناظره می‌کنم 

 

وی در خصوص مناظره‌هایی که در دانشگاه‌ها برای پاسخگویی کاندیداها در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای مناظره اعلام آمادگی کردم و تنها با نماینده فعلی در مورد عملکردش در چهار سال اخیر مناظره می‌کنم زیرا وی باید پاسخگوی عملکردش در دوره فعلی باشد.

 

هدایت خواه در ادامه به این ماجرا اشاره کرد و گفت: روزی فردی نزد قصابی می‌رود و درگیر می‌شوند که قصاب او را کتک می‌زند.

 

وی گفت: فرد برای تلافی یکی از بستگانش را نزد قصاب می‌برد و هنگامی که چشم فامیل به قصاب می‌افتد از ترس هیبت قصاب سیلی به گوش لحاف‌دوز بی‌نوا می‌نوازد که امروز هم ماجرای مناظره ما مصداق همین داستان شده است.

 

این نامزد انتخابات با بیان این که به سایر کاندیداها احترام می‌گذارم و ادعای مناظره با آن تعداد دیگر را ندارم، افزود: با غول‌ها مناظره کرده‌ام و ترسی از مناظره و کم آوردن ندارم.

انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی