نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1394 - 20:36
گروه اقتصادی؛ دکتر حسن نوروزی در گفت و گو با بویرنیوز به تشریح آخرین وضعیت بودجه در که کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: نقدینگی ۱۰۰ درصد سهم استان از دو درصد نفت و گاز و ۶۰ و نیم درصد اعتبارات استانی محقق شده و تخصیص ها در این دو حوزه ۱۰۰ درصد بوده است.

 

وی با بیان اینکه در خصوص ماده ۱۸۰ تا کنون ابلاغی به ما نشده اظهار داشت: این تخصیص و نقدینگی ها برای همه شهرستان ها به همان ترتیب مشخص شده ارائه شده است.

 

نوروزی بیان کرد: از مجموع اعتبارات استانی حدود ۳۹ درصد به بویراحمد و دنا، ۳۸ درصد به شهرستان های کهگیلویه و ۲۲ درصد به گچساران تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث تحقق درآمد های عمومی در زمره ۳ استان برتر کشور قرار دارد.

 

دکتر نوروزی عنوان کرد: در سال جاری ۱۸۲ میلیارد تومان درآمد عمومی که حدود ۵/۹۸ درصد درآمدهای عمومی مصوب ۱۰ ماهه اعم از مالیات و سایر ردیف های درآمدی می باشد، به خزانه واریز شده است که امیدواریم تا پایان سال درآمدهایی بیشتر از این مقداربرای استان محقق شود.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۳ ابلاغی حدود ۳۰ میلیارد تومان در قالب مازاد درامد به استان داشتیم تصریح کرد: در صورت تحقق درآمدهای مازاد سازمان مدیریت کشور برای استان، این مبالغ را به پروژه های عمرانی تزریق میکنیم.

 

در ادامه حسن نوروزی از یک اتفاق ویژه در بودجه های مصوب استان پرده برداشت، وی بیان داشت: با تلاش ویژه نمایندگان به خصوص دکتر تاجگردون به جهت جایگاه ایشان در مجلس، در سال ۹۴ حدود ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار مصوب برای استان داشتیم که مثلا برای سال های ۹۰ یا ۹۱ این مبلغ کمتر از ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص بودجه بویراحمد و دنا و حرف و حدیث هایی از نحوه توزیع بودجه در شهرستان ها هم اینطور پاسخ داد: در هر حال بودجه تخصیصی به پروژه ها در شهرستان های بویراحمد و دنا به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل نیست و رقم خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی